خبرگزاری کار ایران

کیفیت زمین و شرایط همکاری با مجموعه شهر قدس مناسب نیست

محمدی: بازی خانگی پیکان مقابل ذوب آهن در کرج برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۱۶۳

مدیرعامل باشگاه پیکان از انتقال موقت محل برگزاری بازی های این تیم به ورزشگاه انقلاب کرج خبر داده و اظهار امیدواری کرد که موانع و مشکلات برای همکاری دوباره این باشگاه با ورزشگاه شهر قدس مرتفع شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، اکبر محمدی مدیرعامل این باشگاه در خصوص برگزاری مسابقه تیم های فوتبال پیکان و ذوب آهن در زمین ورزشگاه انقلاب کرج اظهار داشت: باشگاه پیکان سال ها تعامل بسیار خوبی با مجموعه شهر قدس خصوصا شورای شهر و شهرداری داشته و به نوعی در این منطقه ریشه دارد به شکلی که اگر امکان حضور تماشاگران در ورزشگاهها فراهم شود دوباره می توانیم شاهد حضور فوتبال دوستان شهر قدس در بازی های پیکان باشیم و مردم این منطقه به برگزاری بازی های خانگی پیکان در شهر قدس عادت کرده اند. در گذشته تعامل و همکاری دوجانبه همچنین شرایط زمین چمن این ورزشگاه بسیار مناسب بوده اما حالا موانع و مشکلاتی ایجاد شده که موجب می شود به دنبال یافتن استادیوم دیگری باشیم.

مدیرعامل پیکان افزود:علاوه بر افت کیفیت زمین شهر قدس با توجه به شرایط اقتصادی تعرفه اجاره ورزشگاه هم افزایش پیدا کرده در حالی که تصور می کنم شورای محترم و شهرداری شهر قدس در حوزه مسئولیت های اجتماعی و ایجاد بسترهای مناسب فعالیت حرفه ای ورزشی می توانستند نگاه متفاوتی به این موضوع داشته باشند. به هر صورت یک استادیوم خوب و مناسب در این منطقه وجود دارد که باید مورد استفاده قرار بگیرد و طبیعتا تعامل بهتر و امکانات مناسب تری خصوصا از نظر کیفیت زمین و در حد بازی های لیگ برتر صورت پذیرد.در نهایت ما مجبور شدیم به دلیل شرایط جدید فعلا تصمیم دیگری بگیریم و بازی های پیکان را به استادیوم دیگری منتقل کنیم تا زمانی که موانع موجود در خصوص همکاری دوجانبه رفع شود.

محمدی همچنین گفت:قدردانی می کنم از همکاری سازمان محترم لیگ و هیات فوتبال تهران که به ما در این شرایط کمک می کنند و البته از تعامل اداره کل محترم ورزش البرز و مسئولین هیات فوتبال همچنین ورزشگاه انقلاب کرج که در این هفته میزبان پیکان خواهند بود.مقرر شد فعلا بازی ما مقابل ذوب آهن در استادیوم انقلاب کرج برگزار شود تا زمانی که بتوانیم یک ورزشگاه مناسب برای برگزاری بازی های خانگی پیکان انتخاب کنیم. امیدواریم مشکلات و موانع موجود در خصوص استفاده از زمین شهر قدس مرتفع شود چرا که بازی های پیکان برای مردم فوتبال دوست این منطقه هم اتفاق خوبی بود. شرکت ایران خودرو در این سال ها ده ها دستگاه خودرو به مردم شریف شهر قدس در طول بازی های خانگی پیکان هدیه داده و ارتباط بسیار نزدیک و خوبی بین مجموعه باشگاه و مردم این منطقه ایجاد شده بود، با این وجود در صورتی که شرایط تغییر نکند امکان بازگشت به این ورزشگاه را نخواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پایان اظهار داشت: از بدو شروع مسئولیت خودم در این باشگاه با حمایت و همکاری همه جانبه مدیریت محترم گروه ایران خودرو پروژه تکمیل و تجهیز استادیوم اختصاصی در پیکان شهر را نیز در دستور کار قرار داده و اقداماتی در این بخش انجام داده ایم. امیدواریم با تکمیل این کار به زودی شرایط برگزاری بازی های پیکان در همین مجموعه فراهم شود که می تواند به صورت نهایی مشکلات موجود در این حوزه را مرتفع سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز