خبرگزاری کار ایران

ایراندوست: از هفته اول بازیهای لیگ برتر را رصد می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۳۳۷

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان معتقد است تیم ملى جاى کسانى است که هر روز با انگیزه تلاش می کنند و بهترین عملکرد را دارند.

به گزارش ایلنا، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص اردوی آماده سازی شاگردانش در کیش اظهار داشت: با توجه به اینکه هند میزبان جام ملت های آسیاست و براى تطابق آب و هوایى ما پیشنهاد دادیم در کیش دو اردو داشته باشیم که خوشبختانه به درخواست شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون و موافقت سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه کل کشور، تیم ملی فوتبال بانوان به مدت یک هفته به شکل ویژه میهمان منطقه آزاد کیش شد. همچنین از محمود پازوکى، رییس هیات فوتبال جزیره کیش که تمام شرایط را براى رفاه و آسایش ملی پوشان فراهم کردند، قدردانی و تشکر می کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: ما در این اردو ده جلسه تمرینى و یک بازى دوستانه با تیم منتخب کیش خواهیم داشت و سعى در برطرف کردن نقاط ضعف تیم داریم. آنچه مسلم است انجام اردوی های تدارکاتی و بازی های دوستانه به روند مناسب تیم کمک بالایی خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: بعد از اردوى کیش با توجه به شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال کادرفنى تیم ملى در نظر دارد هر هفته یکی از مسابقات لیگ را از نزدیک نظاره می کند و عملکرد بازیکنان را در این رقابت ها رصد می کنیم تا هم بازیکنان تیم ملى را مورد ارزیابى قرار داده و هم بقیه بازیکنان حاضر در لیگ با توجه به عملکردشان شانس حضور در تیم ملى را داشته باشند. چون من همیشه معتقد هستم تیم ملى جاى کسانى است که هر روز با انگیزه تلاش می کنند و بهترین عملکرد را دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز