خبرگزاری کار ایران

محمد قاضی: امادگی عنایتی در تمرینات از من بالاتر است/ در لیگ امسال رتبه هوادار تک رقمی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۸۸۵

مهاجم تیم هوادار موفق شد اولین گلش برای تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر به ثمر برساند.

محمد قاضی مهاجم تیم هوادار در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص پیروزی این تیم مقابل پدیده در لیگ برتر اظهار داشت: ما در دو سه هفته اول هم دچار بدشانسی شدیم و در واقع حق‌مان شکست در این بازی‌ها نبود و اشتباهاتی را داشتیم که نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: تیم هوادار در چهار هفته ابتدایی یک فوتبال مدرن را به نمایش گذاشته است و خدا را شکر همان طور که دیدید تیم‌مان دوباره به شرایط جدول بازگشت.

کاپیتان تیم هوادار در خصوص اینکه وی از چه زمانی در لیگ برتر ایران مشغول به بازی است افزود: من از سال 83 در لیگ برتر ایران مشغول به بازی هستم و تقریبا یکی از قدیمی‌ترین بازیکن لیگ برتر ایران هستم.

قاضی در خصوص اینکه عنایتی اعلام کرده که این بازیکن نشان داد سن فقط یک عدد است خاطرنشان کرد: ایشان به من لطف دارند روزی که باهم نشستیم و در خصوص شرایط تیم صحبت کردیم ایشان یک سری توقعات از من داشتند به عنوان کاپیتان تیم. وظیفه من است که به عنون بزرگتر تیم خواسته‌های ایشان را در زمین اجرا کنم. یکی از دلایلی که خیلی دوست داشتم با ایشان کار کنم این بود که وی هم مهاجم بوده و یک درک متقابل از یکدیگر داریم و هم اینکه خودشان تجربه بالایی دارند. ایشان الان آن تجربیاتی که از کار کردن با مربیان بزرگ در گذشته به دست آورده‌اند در اختیارم می‌گذارند. ایشان یک کادر فنی جوان و باانگیزه دارد همان طور که در گذشته هم عنایتی بازیکن بزرگی بوده مطمئن باشید در مربیگری هم به افتخارات زیادی دست خواهد یافت. از این هم نگذریم که در تمرینات خود ایشان حداقل از خود من آماده‌تر است.

قاضی در خصوص اینکه آیا به آ‌قای در لیگ برتر هم فکر می‌کند بیان داشت: کسانی که آقای گل می‌شوند معمولا در تیم‌های خودشان سالیان سال حضور دارند خیلی فاکتورها هست که یک بازیکن بتواند به آقای گلی دست پیدا کند. من در این سال‌ها در تیم‌هایی بازی کردم که هم شرایط و فضا آن طوری نبود مانند فصل گذشته در مس رفسنجان که بخواهم آقای گل شوم این تیم تازه به لیگ برتر آمده بود و همه تمرکزشان این بود که این تیم فقط در جدول بماند. در اینجا مطمئن هستم با وجود آقا رضا و سایر بازیکنان شرایط برای کسب یک عنوان خوب در پایان فصل مهیا است.

وی در خصوص انتقادی که از او در خصوص اینکه گفته می‌شود قاضی هر سال تیم خودش را عوض می‌کند افزود: خیلی‌ها نمی‌دانند که علت این موضوع چیست واقعیت این است که وقتی ببینم در جایی که هستم موفقیت حاصل نخواهد شد جدا می‌شوم دنبال جایی هستم که هدف‌های بزرگی دارند چرا هیچ کس سوال نمی‌پرسد من سه سال مداوم در ذوب آهن حضور داشتم و سه عنوان نایب قهرمانی در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به دست آوردیم و یا فولاد خوزستان دو سال حضور داشتم.

قاضی افزود: خیلی از تیم‌هایی که من در آنجا بازی کردم شرایط مالی خوبی نداشتند مانند صبای قم، نفت تهران، مثلا در نفت تهران تا نیم فصل فقط چهل درصد پول دادند و حتی ما آب معدنی برای تیم نداشتیم اما به خاطر علی دایی مردانه جنگیدیم و حتی قهرمان جام حذفی شدیم. اما فصل بعد در این تیم نماندم برای فوتبالیست خیلی خوب است که در یک تیم چند سال بماند. زیرا هم از نظر هماهنگی و هم از نظر روابط عمومی در پیشرفت یک بازیکن موثر است.

مهاجم تیم هوادار در پایان در خصوص اینکه پیش بینی‌اش از رتبه این تیم در پایان لیگ گفت: مطمئن باشید تیم هوادار امسال یک رتبه تک رقمی را به دست خواهد آورد. با این پتانسیلی که در کادر فنی و بازیکنان وجود دارد مطمئنا ما به یک عنوان خوب در پایان فصل دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز