خبرگزاری کار ایران

لژیونرها به دنبال شکستن طلسم پیروزی؛

تصویری جالب از استقلالی دوست‌داشتنی در محاصره پرسپولیسی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۸۰۰

چهار بازیکن لژیونر و ایرانی شاغل در امارات و قطر، بدون پیروزی در باشگاه هایشان به اردوی تیم ملی اضافه شده اند.

به گزارش ایلنا، اولین تمرین تیم ملی فوتبال برای 2 دیدار پیش رو مقابل لبنان و سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی پیش از ظهر امروز و با حضور ۱۲ بازیکن در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

لژیونرهای ایرانی حاضر در امارات و قطر نیز خود را به این اردو کوتاه مدت رسانده بودند. شجاع خلیل زاده مدافع الریان به همراه کنعانی زادگان بازیکن الاهلی از قطر عازم تهران شده بودند.

دو مدافعی که البته تیم هایشان در قطر وضعیت خوبی ندارند. الاهلی هنوز موفق به کسب پیروزی در ۹ بازی خود نشده و الریان نیز با وجود خریدهای گران قیمت، در رده هشتم جدول دوازده تیمی است.

یا تمام این اوصاف، شجاع و کنعانی یکی از بهترین زوج های فوتبال آسیا محسوب می شوند و در دیدارهای اخیر تیم ملی نیز عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته اند و بدون اشتباه در خط دفاعی تیم اسکوچیچ حضور داشته اند.

بازیکنان ایرانی شباب الاهلی نیز دیگر لژیونرهای دعوت شده هستند. احمد نوراللهی ۳ هفته پیش گل پیروزی بخش تیمش را برابر الجزیره به ثمر رساند و مقابل العین نیز روی گل تساوی اثرگذار بود.

مهدی قایدی نیز همواره در دو سمت چپ و راست شباب الاهلی پرتلاش و دونده ظاهر شده هر چند که روزهای زیادی از گلزنی او برای تیم جدیدش می گذرد، اما قایدی مهره مهمی در ترکیب شباب الاهلی است.

البته شباب الاهلی نیز دو بازی اخیر خود را بدون پیروزی به پایان رسانده و این ۴ ملی پوش شاغل در قطر و امارات امیدوارند با پیروزی برابر لبنان و سوریه طعم برد را بچشند و با روحیه بالا به بازی های باشگاهی برگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز