خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی الهلال و النصر به طارمی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۷۷۵

رقم پیشنهادی دو باشگاه متمول سعودی برای جذب مهاجم تیم ملی فوتبال ایران افزایش یافته است.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، رسانه‌های کشورهای پرتغال و عربستان در هفته‌های گذشته از تمایل باشگاه‌های النصر و الهلال به جذب مهدی طارمی، مهاجم 30 ساله پورتو خبر دادند.

با این حال رسانه «اوژوگو» گزارش داده بود که طارمی قصد دارد در قاره اروپا به فوتبال خود ادامه بدهد و همانند کریستیانو رونالدو و کریم بنزما، پاسخ مثبتی به پیشنهادهای النصر و الهلال نخواهد داد.

اکنون رسانه‌های پرتغالی نوشته‌اند که تمایل دو باشگاه عربستانی به جذب مهاجم تیم ملی، رقم پیشنهادی آنها به طارمی را افزایش داده است. روزنامه «اوژوگو» در این باره خبر داد که الهلال چند میلیون یورو بیشتر از پیشنهاد قبلی خود روی میز گذاشته تا بتواند طارمی را جذب کند.

«آبولا» نیز در مورد پیشنهادهای بهترین بازیکن تورنمنت کافا نوشت: «طارمی در فصل 23-2022 در مجموع 31 گل در مسابقات مختلف به ثمر رساند و عناوین آقای گلی لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی، جام اتحادیه و سوپرجام پرتغال را به دست آورد. او پیشنهادهای زیادی دریافت کرده که از لحاظ مالی و ورزشی مهم هستند. باشگاه میلان اخیراً خواستار جذب طارمی شده است. برای هر بازیکنی که می‌خواهد به یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا برسد، انتخاب روسونری جذابیت بالایی دارد. با این وجود، پیشنهادهای الهلال و النصر عربستان هم ارزش فرصتی برای تأمل دارند. آنها قراردادی به ارزش 35 میلیون یورو در سال به طارمی پیشنهاد داده‌اند که برای پنج فصل اعتبار دارد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز