خبرگزاری کار ایران

اقبالی: حذف طارمی باعث خوشحالی تیم‌های حریف می‌شود/ بازیکن سالاری باید حذف شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۶۵۶

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: طارمی بازیکن بزرگی است و حذف او باعث خوشحالی تیم‌هایی که در مقابل ما ایستادند، می‌شوند و اگر سرپرست تیم ملی فرد شاخصی بود چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ مسعود اقبالی کارشناس و مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت و گو با برنامه صبح و ورزش درباره جدیدترین لیست اسکوچیچ اظهار داشت: یک مجموعه ای اگر دور هم جمع می شوند و هدفی را تعیین می‌کنند باید هماهنگی در آنان وجود داشته باشد. تیم ملی به دلیل عدم تعادل لازم برای بازی‌های تدارکاتی از ابتدا تعدادی از بازیکنان را دور هم جمع کرده و با حداقل زمان ممکن تلاش کردند. با یک سیستم، استراتژی و برنامه تیم را به یک هدف خاص برسانند. تا اینجا موفق بوده و مشکلی نداشتند. اگر بخواهند بازیکنی را اضافه کنند در حال حاضر زمان مناسبی نیست. اضافه کردن بازیکن به این مجموعه صلاح نیست چرا که زمان زیادی برای رساندن بازیکنان به آن ظرفیت دلخواه نداریم.

وی با اشار به مشکل ساز شدن حذف طارمی از لیست ادامه داد: طارمی بازیکن بزرگی است و در سطح اروپا بازی می‌کند. این اتفاق باعث می‌شود تیم‌هایی که در مقابل ما ایستادند، خوشحال شوند. اصول مربیگری می‌گوید در یک خانواده ای که ما در حال همکاری هستیم، پدر خانواده باید تلاش کند تا اگر مشکلاتی شکل می‌گیرد در درون خانواده حل کند. یک اشتباهی که اسکوچیچ کرد، رسانه ای کردن این موضوع با عنوان مسائل تاکتیکی بود.

اقبالی افزود: طارمی هم بازیکن بزرگ تیم ملی ایران است و کسی که در این سال های کوتاه توانسته به درجات خوبی برسد و البته او هم نباید این موضوع را رسانه ای می‌کرد. بازیکن سالاری باید حذف شود. سرپرست تیم ملی فرد شاخصی باید باشد که چنین چیزی نبوده است. افرادی هم که در فدراسیون هستند متاسفانه تجربه لازم را در زمینه فوتبال ندارند و همین باعث بروز چنین مشکلاتی شد‌.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حل این مساله گفت: طارمی برای ۲ بازی کنار گذاشته شده است. در حال حاضر هم زمان داریم. شاید بتوانیم مساله را با صحبت حل کنیم. او هم باید در مقابل سرمربی تیم خوددار بوده و مراقب صحبت کردن خود باشد. این موضوع در دنیای فوتبال هم رخ می‌دهد و حل شدنی است. تیم ملی ایران مخصوصا در فاز تهاجمی بسیار قدرتمند است و حذف طارمی برای ما دشوار می‌شود. لبنان و سوریه تیم‌های خوبی هستند. قبل از ایجاد مشکل برای تیم ملی باید این موضوع را در خانواده حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز