خبرگزاری کار ایران

بازگشت ایکاردی به اینستاگرام با ابراز علاقه به وندا نارا!

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۶۳۶

داستان‌های وندا نارا و مائورو ایکاردی همچنان در فضای مجازی ادامه دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، حماسه پیرامون واندا نارا، مائورو ایکاردی و چین سوارز بیشتر از دوربینی که یک بازی بسکتبال حرفه‌ای آمریکا را پوشش می‌دهد، جلو و عقب می‌رود و به نظر نمی‌رسد به این زودی متوقف شود!

مهاجم پاری سن ژرمن حالا حساب اینستاگرام خود را دوباره فعال کرده که پیش از این به طور مرموزی آن را در هنگام جدایی از واندا نارا پس از رابطه نامشروعش حذف کرده بود.

واندا نارا در بیشتر موارد در تمایلات خود برای پایان دادن به این رابطه ثابت قدم بوده است. جدایی آن‌ها در هفته گذشته پس از یک آشتی آشکار در رسانه‌های اجتماعی فاش شد.

پست جدید ایکاردی در اینستاگرام

اکنون ایکاردی اکانت اینستاگرام خود را بازگشایی کرده و عکسی از خود در کنار واندا نارا با نوشته "دوستت دارم" به اشتراک گذاشته است.

هرچند این جالب ترین اقدام مهاجم آرژانتینی نبود. ایکاردی در استوری اینستاگرام خود نوشت: «به بردن در سکوت عادت کن و بگذار دنیا فکر کند که در حال شکست خوردن هستی» هرچند مشخص نیست منظور او از این حرف چیست.

گفتنی است، ایکاردی امکان اظهار نظر و ثبت کامنت در پست جدیدش را محدود کرده است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز