خبرگزاری کار ایران

ویسی: در شوک هستم/ برای مربیانی که ادعای سالم بودن دارند، متاسفم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۵۳۴

سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جدایی من از فولاد ایرادی ندارد اما برای مربیانی که ادعای شان می‌شود سالم و بدون لابی کار می کنند متاسف هستم.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی درباره تفاهم کادر فنی تیم فولاد با کادر مدیریتی این باشگاه برای جدایی از هم اظهار داشت: مربیگری شغل ماست، روزی می‌آییم و روزی هم می‌رویم. جدایی طبیعی است، اما در شوک هستم و نمی‌دانم قضیه چیست زیرا تیم ما مشغول پیدا کردن روند خوبی بود. معمولا زمانی مربی را اخراج می‌کنند که باخت یا مساوی بدی بدهد. بعد از دو شکست، یک برد آوردیم و بیرون از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان مساوی کردیم. شکل تیم در حال خوب شدن بود، اما متأسفانه هیات مدیره از من خواست کناره‌گیری کنم و این کار را انجام دادم.

وی درباره اینکه آیا بهتر نبود مسئولان باشگاه فولاد تحمل بیشتری برای بهتر شدن وضعیت تیم داشتند، گفت: اصلا تحمل نمی‌خواست. باید دید سال گذشته فولاد در همین مقطع چند امتیاز داشت. امسال پنجره تیم بسته بود و نتوانستیم یار بگیریم. با همان بازیکنان ادامه داده و از نفرات خیلی خوبی که سال‌های گذشته بازی نمی‌کردند، استفاده کردیم. روند خیلی خوبی داشتیم اما متأسفانه ادامه همکاری فراهم نشد. این تصمیم برای من قابل احترام است و اعتراضی ندارم. امیدوارم فولاد در ادامه راه موفق باشد.

سرمربی سابق فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا برای جدایی از این تیم رضایتش جلب شده، پاسخ داد: جدایی من دوستانه و دوطرفه بود. ایرادی هم ندارد، اما برای همکارانی که بیرون می‌مانند، هزار عمل انجام می‌دهند و ادعایشان هم می‌شود خیلی سالم و بدون لابی مربیگری می‌کنند، متاسف هستم. بعدها صحبت‌هایم را خواهم گفت، اما اکنون حرفی نمی‌زنم و فقط امیدوارم فولاد موفق باشد، زیرا آرزویم موفقیت فولاد و خوشحالی مردم خوزستان است.

ویسی در خصوص اینکه آیا استنباطش برای جدایی از فولاد دخالت مربیان بدون تیم در روند سرخ‌پوشان اهوازی بوده، توضیح داد: مربیگری شغل ماست. یک روز داخل و یک روز بیرون هستیم. یک روز کار داریم و یک روز نداریم. مربیان همکار من  و فوتبالی‌ها می‌فهمند در مورد لابی کردن و هر کاری انجام دادن برخی‌ها چه می‌گویم. سربسته موضوعی را گفتم اما روزی این مسائل را باز خواهم کرد و خوش‌تیپ هم این کار انجام می‌دهم.

وی در مورد اینکه آیا ناراحتی‌اش پس از جدایی از فولاد چندوجهی است، پاسخ داد: اصلا ناراحت نیستم. می‌گویم این شغل من است، به قول مرحوم محمود یاوری یک چمدان دست مربیان است و مدام این طرف و آن طرف هستیم. روزی خوب هستیم و اخراجمان می‌کنند و روزی هم بد. روزی هم تفاهم ندارید و اخراج می‌شوید.

سرمربی سابق فولاد خوزستان در مورد اینکه بیشترین ضربه را در این تیم از کجا خورد، گفت: بحث ما اصلا فنی نبود. ببینید در دو هفته اول چه شرایطی داشتیم. هفته سوم برد به دست آوردیم و در هفته چهارم در مسجدسلیمان مساوی کردیم. همین تیم فولاد سال گذشته در مسجدسلیمان یک بر صفر شکست خورد، اما مقابل تیمی که هفته گذشته برابر پدیده در مشهد یک بر صفر برنده شد، در خانه‌اش مساوی گرفتیم. روند ما خوب بود. اینکه بیرون آمدم، تفاهم کردم و یا اخراج شدم قابل احترام است و به آن اعتراضی ندارم. مردم بهترین قاضی هستند و قضاوت می‌کنند. برخی چیزها را در تیم دیدند و به من گفتند، اما باز هم درباره جدایی‌ام اعتراضی ندارم.

ویسی درباره خط خوردن مهدی طارمی از لیست تیم ملی به خاطر حفاظت از اخلاق، رفتار و اینکه همه یاد بگیرند در چارچوب قوانین تیم ملی باشند، پاسخ داد: مرحوم دهداری زمانی 14 بازیکن را از تیم ملی کنار گذاشت و به جای آنها 14 بازیکن جوان را به تیم ملی آورد. مربیان دیگر هم کارهای بزرگی انجام دادند. اینکه مهدی طارمی بازیکن بسیار خوب، لایق و شایسته ماست و نام کشورمان را مانند علی دایی و سایر لژیونرها بالا و بالاتر می‌برد بر کسی پوشیده نیست، اما هیچ مربی نمی‌تواند به خودش بقبولاند نه تنها وی بلکه هر بازیکن دیگری با مربی وارد کل کل کردن شود. برای هیچ مربی این رفتار مقبول نیست.

وی اضافه کرد: هر بازیکنی باید به عقاید مربی احترام بگذارد، حتی اگر آن مربی اشتباه کند. از کار سرمربی و طارمی حمایت نمی‌کنم، فدراسیون فوتبال و مسئولان می‌توانستند ریش سفیدی کرده و با وساطت موضوع را حل کنند. نباید فوتبال ملی ما آسیب ببیند، اما اگر یک بازیکن بخواهد چنین کاری انجام بدهد، سایر فوتبالیست‌ها و فوتبالمان آسیب می‌بیند و مربی نباید به هر کاری تن بدهد. می‌گویم می‌توانستند بهتر موضوع را حل کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: تصمیم اسکوچیچ برای من قابل احترام است اما می‌توانستند موضوع را بهتر حل کنند تا تیم ملی آسیب نبیند به هر حال اسکوچیچ به تیم ملی نزدیک‌تر است و مسائل را بهتر می‌بیند. باز هم می‌گویم تصمیمش قابل احترام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز