خبرگزاری کار ایران

جدیدترین آرای کمیته وضعیت بازیکنان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۲۸۳

کمیته وضعیت بازیکنان 12 رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، آرای صادره به شرح زیر است:

در پرونده شکایت علی پارسا از باشگاه استقلال ملاثانی بابت مطالبه وجه هفتصد و چهل میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان به دلیل اعلام رضایت از سوی خواهان قرار رد دعوا صادر کرد.

با شکایت بهنام نصیری از باشگاه تراکتور بابت مطالبه چهارصد و نود و پنج میلیون ریالی، تراکتور به پرداخت یکصد و سی و پنج میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

شکایت فرزاد نادری از باشگاه تراکتور بابت مطالبه چهارصد و نود و پنج میلیون ریالی، منجر به صدور رای محکومیت باشگاه به پرداخت یکصد و سی و پنج میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

سید فرجه اله سیف السادات در قالب شکایتی از باشگاه شهرداری ماهشهر مطالبه ششصد و سی میلیون ریالی را ارائه کرد که این طبق رای، این باشگاه محکوم به پرداخت یکصد و هجده میلیون ریال و هزینه دادرسی شد.

هیات فوتبال استان بوشهر از بهمن سالاری بابت هزینه خروج از استان شکایت کرد که رای کمیته وضعیت بازیکنان پرداخت مبلغ هشتاد و پنج میلیون ریال از سوی سالاری به انضمام هزینه دادرسی است.

در شکایتی مشابه از سوی هیات فوتبال استان بوشهر از مهرداد کریمیان بابت پرداخت نکردن هزینه خروج از استان، کمیته وضعیت بازیکنان به دلیل عدم وجود مستندات مثبت از سوی شاکی، قرار رد صادر کرد.

هیات فوتبال استان بوشهر از ابوالفضل درویشوند بابت هزینه خروج از استان شکایت کرد که رای کمیته وضعیت بازیکنان مبنی بر پرداخت مبلغ هشتاد و پنج میلیون ریال از سوی درویشوند به انضمام هزینه صادر شد.

هیات فوتبال استان خراسان شمالی از حامد اسدپور بابت هزینه خروج از استان شکایت کرد که کمیته وضعیت بازیکنان به دلیل عدم وجود مستندات مثبت از سوی شاکی، قرار رد صادر کرد.

مسعود عبدی (باشگاه خیبر خرم آباد) از محمد حاجی محمدعلی ترکمانی (باشگاه اسپاد الوند) با موضوعیت استرداد مالکیت امتیاز شرکت در مسابقات لیگ دسته دوم کشور و مطالبه خسارت، شکایت کرد که کمیته وضعیت بازیکنان باتوجه به استرداد دادخواست توسط شاکی، جهت رسیدگی با تکلیفی مواجه نبوده و قرار رد دعوا صادر کرد.

در شکایت علیرضا شیخلر از باشگاه مبل کریمی البرز (بوتا پارس ایرانیان) بابت مطالبه وجه سیصد میلیون ریالی، منجر به صدور رای محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی شد.باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از باشگاه شاهین بندرعامری با موضعیت مطالبه غرامت آموزشی شکایت کرد که کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، شاکی را مستحق دریافت غرامت آموزشی ندانسته است و قرار رد دعوا صادر کرد.

مسلم حق شناس از باشگاه قشقایی شیراز به دلیل مطالبه هشتصد میلیون ریالی شکایت کرد که ابن باشگاه طبق رای، به پرداخت هفتصد و چهل میلیون ریال و هزینه دادرسی در مهلت 30 روزه مقرر در مقررات نقل و انتقالات از تاریخ قطعیت دادنامه محکوم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز