خبرگزاری کار ایران

پاسخ رسمی سازمان لیگ به کاپیتان های استقلال و ذوب آهن؛ حق عضویت 2.5 درصد است نه 5 درصد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۲۳۷

سازمان لیگ فوتبال ایران درواکنش به اظهارات کاپیتان تیم استقلال اعلام کرد:حق عضویت بازیکنان و مربیان ۲,۵ درصد از مبلغ قرارداد است که به حساب فدراسیون فوتبال واریز می شود.

به گزارش ایلنا، سایت سازمان لیگ نوشت: وریا غفوری کاپیتان استقلال و مسعود ابراهیم زاده کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با رسانه ها ضمن بیان مطالبی سراسر کذب و خلاف واقع ادعا کرده اند: سازمان لیگ فوتبال ایران ۵ درصد حق عضویت از بازیکنان و مربیان دریافت می کند.

بر این اساس به اطلاع می رساند دریافت حق عضویت طبق  بند د ماده ۱۳ اساسنامه فدراسیون فوتبال  بازیکنان و مربیان ۲,۵ درصد است که ۲ درصد فدراسیون فوتبال توسط سازمان لیگ اخذ و به حساب فدراسیون فوتبال واریز می شود نیم درصد از این مبلغ نیز اختصاص به توسعه فوتبال بانوان دارد. 

از سوی دیگر ابراهیم زاده در بخشی از مصاحبه اش مدعی شده «برای ایفمارک و تست‌های پزشکی از حساب بازیکن پول کم می‌کنند ولی هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. باید رسیدگی صورت بگیرد و این پولی که سازمان لیگ می‌گیرد کم نیست، امیدوارم به این موضوع رسیدگی شود ما هم از این قضیه ناراحت هستیم.»

این در حالی است که هزینه های تست های پزشکی از حساب باشگاه کسر می گردد و ریالی از بازیکن در این خصوص کسر نمی شود. مدارک و مستندات در سازمان لیگ موجود و طبق روال هزینه های پزشکی در صورتحساب باشگاه منظور می شود و ربطی به بازیکن یا  فنی ندارد.

سازمان لیگ فوتبال ایران حق قانونی خود می داند که در خصوص اظهارات خلاف واقع بازیکنان مورد نظر اقدام قانونی نماید. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز