خبرگزاری کار ایران

قاضی: هوادار در سه هفته اول بدشانس بود/ با زدن آمپول بازی کردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۸۱۸

مهاجم تیم هوادار گفت: در سه هفته گذشته فوتبال روی خوش خودش را به ما نشان نداد.

به گزارش ایلنا، محمد قاضی در خصوص زدن نخستین گل تیم فوتبال هوادار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم امروز با تلاش تمامی بچه‌ها و کادرفنی یک بازی خیلی خوب را انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم. سه هفته واقعاً زحمت و ریاضت کشیدیم و تلاش کردیم، اما متاسفانه روی خوب فوتبال خودش را به ما نشان نداد.

وی افزود: در هفته‌های گذشته نیز گفتم شرایط تیم برمی‌گردد. عنایتی و کادر فنی تیم واقعاً تلاش می‌کنند تا تیم بهترین شرایط را داشته باشد. خدا را صد هزار مرتبه شکر که توانستم اولین گل تیم را بزنم و شرایط برای تیم خوب شود و در ادامه بازی خوب و روان را انجام دهیم و بتوانیم سه امتیاز را کسب کرده و شرایط خوبی در جدول داشته باشیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته همه بچه‌ها و کادرفنی تمام وجود خود را گذاشتند تا تیم نتیجه بگیرد، اما به خاطر حضور تازه تیم در لیگ و شکل‌گیری نظم و انضباط، کسب اولین پیروزی زمان برد و سرانجام در این بازی به ثمر نشست و توانستیم سه امتیاز را بگیریم و خانواده‌های خود را خوشحال کنیم.

وی در خصوص رتبه این تیم در پایان فصل گفت: حرف زدن در این باره زود است، اما مطمئن باشید این مجموعه،کادرفنی که واقعاً زحمت می‌کشد و بازیکنان که از جان و دل مایه می‌گذارند، اتفاق خوبی برای تیم می‌افتد. تیم ما فوتبال خوبی بازی و تا دقیقه آخر تلاش می‌کند. در سه هفته گذشته بدشانس بودیم، اما امروز با تمرکز بچه‌ها و مجموعه و مسئولیت پذیری توانستیم به سه امتیاز برسیم. در ادامه اتفاقات خوبی از تیم خواهید دید.

مهاجم هوادار در خصوص شرایط مصدومیت خود گفت: بازی با سپاهان مصدوم شدم و کادرفنی تلاش کرد من را برسانند و فیزیوتراپی انجام دادم. بازی امروز برای ما خیلی مهم بود و با آمپول بازی کردم. باید در بازی مهم امروز بازی می‌کردم. آسیب نیز دیدم که در روزهای آینده مجدداً به آن خواهم رسید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز