خبرگزاری کار ایران

عنایتی: در سه بازی قبل هم مستحق شکست نبودیم/ تمام افکارم در زمین پیاده شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۸۰۵

سرمربی تیم هوادار در مورد برتری تیمش مقابل پدیده صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: ابتدا باید تسلیت بگویم سالگرد فوت آقای پورحیدری را و این سه امتیاز را جا دارد که به او تقدیم کنم.

وی افزود: نسبت به بازی‌های قبل شرایط بهتری داشتیم نه اینکه ما سه بازی گذشته را مستحق باخت بودیم نه بلکه در آن بازی‌ها هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم. ما دو بازی از سه بازی گذشته با تیم‌های مدعی قهرمانی بازی داشتیم و پیکانی که سالیان سال در لیگ حضور دارد و خیلی هم با تجربه بود ولی بازی‌ها را واگذار کردیم.

سرمربی هوادار تاکید کرد: امروز با شرایط بهتر و ویژه‌تری آمدیم. بچه‌ها تمام افکار تیم را در زمین پیاده کردند. موقعیت‌های بیشماری را به دست آوردیم و به خوبی از آنها استفاده کردیم. موقعیت‌های زیادی را هم البته از دست دادیم. باید بیشتر کارکنیم.  فکر می‌کنم که این موقعیت‌سوزی‌ها در آینده شرایط ما را سخت خواهد کرد ولی در کل از شرایط بچه‌ها بسیار راضی هستم چون آنها تمام توان خود را گذاشتند و ان‌شاءالله بعد از دو روز استراحت کار سخت‌ما را شروع خواهیم کرد تا بتوانیم در ادامه مسیر شرایط بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز