خبرگزاری کار ایران

بیانی: برای سربلندی نساجی مازندران تلاش می‌ کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۷۹۵

مربی نساجی می گوید زمین ساری زمین خوبی نیست.

به گزارش ایلنا، شاهرخ بیانی، مربی نساجی عصر جمعه در نشست پیش از بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در رابطه با وضعیت چمن ورزشگاه ساری و شرایط بارندگی شهر ساری اظهار کرد: شهرهای شمالی همیشه بارندگی است و این طبیعی است ولی ما باید تحت هر شرایطی بازی کنیم و تلاش کنیم تا پیروز باشیم. زمین ساری زمین خوبی نیست ولی باید تلاش کنیم تا در این شرایط موفق باشیم.

وی درباره روند رو به رشد نساجی گفت: نساجی از تیم‌های ریشه‌دار کشور ماست و ما داریم با این روند ادامه می‌دهیم و برای آینده تلاش می‌کنیم. هر بازی داریم این روند رو به رشد را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم این فصل هواداران را خوشحال کنیم.

مربی نساجی درباره حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه هم بیان کرد: فوتبال بدون تماشاگر، آن جذابیت همیشگی را ندارد. ولی امیدواریم به‌زودی طرفداران ما و یار دوازدهم ما به ورزشگاه بیایند و آن حس خوب را به ما و بازیکنان منتقل کنند.

وی درباره نتایج ضعیف نفت آبادان و درخصوص دست‌کم گرفتن این تیم، گفت: تیم نفت، تیم ریشه‌داری است و تیم بسیار خوبی است و کادر فنی خیلی خوبی دارد. الان لیگ تازه شروع شده و نمی‌شود زود قضاوت کرد. فاصله‌ها نزدیک است و قطعا هفته‌های ششم تا هفتم می‌توانیم بگوییم چه تیمی ضعیف است و چه تیمی قوی. الان زود است بخواهیم قضاوت کنیم.

بیانی درباره تقابل مربیان استقلالی دو تیم عنوان کرد: درست است که ما در استقلال بازی کردیم اما الان ما تیم‌مان نساجی است و تعصب ما به تیم نساجی است و برای سربلندی نساجی مازندران تلاش می‌کنیم

وی درباره بازیکنان مصدوم یا محروم تیم خودش گفت: دو سه بازیکن مصدوم داریم ولی امیدواریم بقیه بازیکنان، جایگزین خوبی برای بازیکنان مصدوم ما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز