خبرگزاری کار ایران

او مشکل شیاطین سرخ نیست؛

رونالدو یونایتد را سرپا نگه می‌دارد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۶۸۸

فوق ستاره پرتغالی بار دیگر کیفیتش را به رخ کشید؛ این بار با به ثمر رساندن گل تساوی مقابل آتالانتا.

به گزارش ایلنا، "کریستیانو باورنکردنی است. این کاری است که او انجام می‌دهد." حق با اوله گونار سولسشر است و هواداران منچستریونایتد آن را نمی دانند.

سومین نمایش متوالی رونالدو در لحظات پایانی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، یونایتد را در مسیر صعود به مرحله حذفی نگه می‌دارد، در حالی که فشار انتقادات روی سولشایر را حداقل برای چند روز کاهش می‌دهد.

این یک تساوی برای پایان دادن به رویاهای آتالانتا مبنی بر یک پیروزی در برگامو بود، اما با توجه به وضعیت گروه F پس از چهار بازی، به اندازه گل‌های دیرهنگام قبلی رونالدو در اولدترافورد این رقابت‌ها اهمیت دارد.

«در مورد کریستیانو رونالدو بیشتر از این می توانید بگویید؟» اسطوره یونایتد، ریو فردیناند، بلافاصله پس از پایان بازی در استودیوی بی تی اسپورت ظاهر شد: «وقتی تیم نیاز به او دارد، دست بکار می‌شود.»

شاید دیگر نمی‌توان گفت این رونالدو است که دلیل عقب نشستن منچستریونایتد و دلیل عدم پرس کردن آنهاست. چون در واقع، او تنها کسی است که آنها را در حال حاضر سرپا نگه می‌دارد. با به ثمر رساندن یک گل به هنگام و به پایان رساندن بازی با نتیجه 1-1 در نیمه اول، پس از گل ایلیچیچ، این رونالدو بود که در وقت‌های اضافه نیمه دوم با ضربه سرضرب بازی را دو بر دو کرد.

همانطور که روز شنبه مقابل تاتنهام حاضر شد، رونالدو به طرز شیرینی والی خود را دوباره ثبت کرد و توپ به گوشه پایینی دروازه حریف شلیک شد تا تماشاگران خونسرد از پیروزی میزبان را ساکت کند. همانطور که سولسشر در تعدادی از مصاحبه‌های تلویزیونی خود پس از بازی بیان کرد، گل او مثل لحظه‌ای بود که مایکل جردن در شیکاگو بولز با آن شناخته شد.

با این حال، در حالی که جردن رهبر تیمی بود که سلسله‌ قهرمانی‌های NBA را ایجاد کرد، رونالدو به جای کسی که به نظر می‌رسد تیمش را به سمت جام‌ها می‌کشد، ثابت می‌کند که آدم لحظات حساس است؛ اگرچه این تنها تقصیر او نیست. بله، حضور رونالدو در یونایتد دردسرهای تاکتیکی را برای سولسشر به همراه دارد اما اگر بازیکنانش اشتباهات اساسی را در طول هفته‌های گذشته مرتکب نمی‌شدند، زندگی برای سرمربی نروژی زیر آتش انتقادات بسیار آسان‌تر می‌شد.

داوید دخیا برای هر دو گل و هری مگوایر برای گل دوم - که توسط زاپاتا به ثمر رسید - مقصر اصلی در این بازی بودند، اگرچه آن‌ها بدترین بازیکنان زمین با پیراهن قرمز نبودند. این افتخار - اگر بتوان آن را اینطور نامید - احتمالاً می‌توان به پل پوگبا، که برای اولین بار پس از کارت قرمز برابر لیورپول در ترکیب حاضر شد، اعطا شود.

با وجود دو بازی دیگر تا پایان محرومیتش در لیگ برتر، این فرصتی بود که پوگبا به آن نیاز داشت تا ثابت کند چرا یونایتد باید از تمدید قراردادش ناامید باشد و تابستان امسال او را در باشگاه نگه ندارد. او نتوانست آن را بپذیرد و زمان نشان خواهد داد که چه تعداد بیشتری موقعیت به دست خواهد آورد. او منفعل بود، در مالکیت توپ شلخته بود و توپ را در قسمت‌های حیاتی رها کرد و در نهایت در اواسط نیمه دوم تعویض شد.

سولسشر از رهبران رختکن خود خواسته بود که پس از باخت لیورپول، گام بردارند اما پوگبا - با وجود اینکه شخصیت بزرگی دارد - یکی از آن‌ها نبود. با رفتن از سطح عالی به مبتدی به صورت هفته به هفته، او نشان می‌دهد که یونایتد در حال حاضر در چه موقعیتی قرار دارد و اگر بخواهد هر نوع موفقیتی را حفظ کند، ممکن است به چه چیزی نیاز داشته باشد تا از ادامه راه دور شود.

از سوی دیگر، رونالدو به وضوح فردی است که سولسشر می تواند برای ارائه نمایش‌های امیدوار کننده به او تکیه کند. در حالی که ستاره پرتغالی پس از بازی برای سوالات خبرنگاران آماده می‌شد، می‌توان دید که انگشت خود را روی لب هایش می‌گذارد تا گروهی از هواداران آتالانتا را که او را نقد می‌کردند، ساکت کند. این هم پیام دیگری برای متنفران بود.  رونالدو مشکل فعلی منچستریونایتد نیست - او ناجی آن‌ها و سولسشر است.

منبع: گل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز