خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: سبک بازی ذوب آهن قابل احترام است/ امتیاز گرفتن در این بازی خیلی سخت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۶۴۱

سرمربی سپاهان در مورد تقابل با ذوب آهن در لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دربی فوتبال اصفهان اظهار داشت: دربی اصفهان همیشه دربی جذابی بوده، گل داشته، تماشای آن برای هواداران لذت‌بخش بوده و یک سر آن برد و یک سر آن باخت بوده است. فصل گذشته چون دربی اصفهان در هفته ماقبل آخر برگزار شد، با توجه به وضعیت سپاهان و ذوب‌آهن برای هر 2 تیم سخت‌تر بود، اما امسال با تمرکز بهتری می‌توانیم رو در روی هم بازی کنیم.

وی افزود: ذوب‌آهن در 2 بازی قبلی خود نشان داده تیم بسیار خوبی دارد و به هارمونی خوبی رسیده است. بازیکنانی که به این تیم اضافه شدند، در کنار بازیکنان فصل گذشته با هم یک تیم خوب را تشکیل داده و بازی‌های بسیار خوبی مقابل صنعت نفت و استقلال انجام دادند. با اینکه به استقلال باختند، بازی بسیار خوبی انجام دادند و موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتند و قطعاً بازی بسیار بسیار سختی مقابل این تیم در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: اگر به دنبال کسب امتیاز خوبی هستیم، فردا باید بسیار تلاش کنیم. باید به ذوب‌آهن با این سبک بازی که ارائه می‌دهد، احترام گذاشت. امیدوارم دربی فردا نیز مانند دربی‌های قبلی جذاب شود و همه از تماشای آن لذت ببرند.

نویدکیا گفت: زیاد به آمار رکوردی اهمیت نمی‌دهم و آمار فوتبالی و فنی برایم مهم‌‌تر است. مثلاً اینکه تیم حریف بیشتر از چه جناحی حمله می‌کند و این آمارها برای من بسیار جذاب است، اما زیاد در قید ثبت رکورد نیستم، چون فکر می‌کنم باید مسیر خود را رو به جلو طی کنیم. طبیعی است که دوست دارم تیمم برنده شود و ذوب‌آهن هم همین‌طور، اما اینکه می‌‌توانیم موفق شویم یا خیر به نوع دیدگاه‌های ما بستگی دارد و تلاش می‌کنیم تا از بازی فردا امتیاز خوبی بگیریم. البته بازی سختی داریم چون ذوب‌آهن تیمی نیست که به راحتی به حریف خود امتیاز دهد.

وی درباره عملکرد دانیال اسماعیلی‌فر تصریح کرد: دانیال یکی از بهترین بازیکنان ماست که هم در فصل گذشته و هم امسال فوق‌العاده بازی می‌کند. البته فوتبالیست‌ها باید بدانند نمی‌توانند با چند بازی کیفیت خود را نشان دهند و اگر می‌خواهند بازیکنان با کیفیتی باشند و شانس دعوت به تیم ملی را داشته باشند، باید در طول فصل کیفیت خود را حفظ کنند. بازیکنان بزرگ، بازیکنانی هستند که تفاوت عملکرد آنها در بازی‌ها بیش از 15 تا 20 درصد نباشد و اسماعیلی‌فر نیز یکی از همین بازیکنان است. او تاکنون فوق‌العاده عمل کرده و قطعاً این روند را ادامه خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تعطیلات و وقفه‌های لیگ بیان کرد: درست است که این وقفه‌ها تیم‌ها را از شرایط خوب خود دور می‌کند، اما این شرایط برای تمام تیم‌ها یکسان است. من تنها خواهان برنامه‌ریزی مسابقات هستم تا تیم‌ها بدانند برنامه بازی‌های آنها چیست، اما مشکل دیگری با وقفه‌ها ندارم. ممکن است تیم‌ها کمی از نظر بدنی افت کرده و از شرایط مسابقه خارج شوند، اما چون این شرایط برای همه یکسان است، این موضوع به مربیان برمی‌گردد که چطور برنامه‌ریزی کنند تا روند تیم‌هایشان دچار تزلزل نشود.

نویدکیا خطاب به هواداران سپاهان افزود: هواداران مراقب کرونا باشند و اگر فردا برای بدرقه تیم می‌آیند، لطفاً تنها مقابل هتل باشند و به دنبال اتوبوس تیم در اتوبان نیایند، چون هم ما از همراهی موتورسواران دچار استرس می‌شویم و تمرکز خود را از دست می‌دهیم و هم خانواده‌های خودشان نگران می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز