خبرگزاری کار ایران

مجوز پرواز اختصاصی تیم ملی به لبنان صادر نشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۲۳۶

سخنگوی فدراسیون فوتبال از مشکلات سفر تیم ملی به لبنان با پرواز اختصاصی خبر داد.

به گزارش ایلنا،حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلات سفر تیم ملی به لبنان گفت: متاسفانه مجوزهای لازم برای سفر تیم ملی به لبنان با پرواز هواپیمایی زاگرس داده نشده است.

وی افزود: با 2 شرکت هواپیمایی دیگر نیر صحبت شده تا آنها مسئولیت سفر تیم ملی را قبول کنند اما به آنها هم مجوز داده نشده است.در جریان دلیل عدم صدور مجوز نیستم و بهتر است مسئولان هواپیمایی در این مورد توضیح بدهند.

شریفی در خصوص اینکه ممکن است به خاطر شرایط سیاسی کشور لبنان این موضوع اتفاق افتاده باشد گفت: ممکن است، من چون در جریان ریز موضوع نیستم نه می توانم این خبر را تائید کنم و یا تکذیب.اتفاقی که رخ داده این است که انتخاب های ما محدود شده و به سختی می توانیم 2 انتخاب برای سفر داشته باشیم.

سخنگوی فدراسیون یادآور شد: ارقام عجیبی در مورد هزینه سفر تیم ملی به ما ارائه شده و فدراسیون به شدت تنها است. از دوستان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی می خواهم تیم ملی را یاری کنند. ما پرواز اختصاصی داریم اما با مشکلات مواجه شدیم. باید هر چه زودتر جایگزین پروازی اعلام کنیم.اگر تیم ملی بخواهد با پرواز اختصاصی به لبنان برود همین امروز باید به ما کمک کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز