خبرگزاری کار ایران

علیرضا نجاتی: تمام تلاشم را برای جبران باخت و کسب مدال طلا را کسب خواهم کرد / دبیر همیشه حامی و همراهم بوده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۲۱۳

فرنگی کار وزن ۶۳ کیلو گرم ایرانی از وضعیت خودش در مسابقات امیدهای جهان صحبت کرد.

ملی پوش وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران که تجربه حضور در المپیک توکیو را دارد با برتری با نتیجه 8 بر صفر مقابل حریف روسی‌اش موفق به کسب مدال برنز مسابقات امیدهای جهان صربستان شد. گفتگوی خبرنگار ورزشی ایلنا با علیرضا نجاتی ملی پوش فرنگی ایران را می‌خوانید.

 

* بعد از مسابقات المپیک بلافاصله وارد اردوی امیدها شدید، با توجه به اینکه شما نماینده وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در بزرگترین تورنمنت بین‌المللی بودید، توقع کسب مدال طلا امیدهای جهان از شما خواسته معقولی بود، فکر می‌کنید دلیل عدم قهرمانی‌تان چیست؟ 

انتظار زیادی از خودم داشتم و قطعاً برای کسب مدال طلا راهی مسابقات شدم اما بعد از نتیجه نگرفتن در المپیک توکیو روحیه خوبی نداشتم که بتوانم دوباره با قدرت  و انگیزه بالا شروع کنم. خداراشکر تمرینات خیلی خوبی را زیر نظر کادر فنی و مربی‌ها پشت سر گذاشتم و تمام تلاش‌ام را کردم که مدالم خوشرنگ تر باشد اما گاهی نمی‌شود. 

حریف گرجستانی‌ام که با نتیجه 7 بر 3 توانست پیروز میدان شود، چندوقت پیش در مسابقات جهانی نروژ قهرمان بزرگسالان جهان شد و باید بگویم من برای اولین بار است در وزن 63 کیلوگرم کشتی می‌گیرم و تجربه‌ام نسبت به حریفی که سالها در این وزن کشتی گرفته کمتر است. با یک بدشانسی کشتی از دستم در رفت و نتوانستم فن اجرا کنم و یک اشتباه من و تجربه بالای حریف باعث شد رنگ مدال تغییر پیدا کند.

 

* فکر می‌کنید اگر به مسابقات جهانی نروژ اعزام می‌شدید چه اندازه در موفقیت بیشترتان تاثیر داشت؟

بعد از مسابقات المپیک نیاز به استراحت داشتم، درست است که در فاصله کم وارد اردوی امیدها شدم اما تابع تصمیم کادر فنی هستم و نظرشان استراحت و بعد جا افتادن من در وزن جدیدم بوده که بتوانم برای مسابقات جهانی امیدها اماده شوم.

 

* با توجه به تجربه حضورتان در تورنمنت‌های بین المللی چه‌اندازه به کسب عنوان قهرمانی امیدوارید؟

تمام تلاشم را می‌کنم تا باخت هایم را با برد جبران کنم و رنگ مدالم را به طلا تبدیل کنم.

 

صحبت پایانی؟

از دکتر دبیر تشکر می‌کنم که همیشه حامی و همراهم هستند و تمام تلاشم را می‌کنم تا با کسب عنوان قهرمانی در آینده زحماتشان را جبران کنم. همچنین از  سرمربی محترم  آقای علیزاده و تمام کادر فنی که دلسوزانه برایم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم، یک تشکر ویژه هم دارم از آقای بنا که در مسابقات حضور  نداشتند اما همیشه پیگیرم بودند و در مسابقات هم با پیام هایشان دلگرمم کردند امیدوارم بتوانم در میادین مختلف سربلند باشم و دل مردم عزیزم را شاد کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز