خبرگزاری کار ایران

وینیسیوس یا امباپه؟ کدام مهاجم در این فصل عملکرد بهتری دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۱۰۸

دو ستاره جوان حال حاضر فوتبال اروپا توسط طرفداران رئال مادرید با هم مقایسه می‌شوند.

به گزارش ایلنا، دبل وینیسیوس جونیور در آخر هفته مقابل الچه، نکته مهم دیگری برای کسانی بود که او را یکی از برترین ستاره های جوان حال حاضر فوتبال اروپا می دانند و باعث شد برخی او را با کیلیان امباپه مقایسه کنند.

مهاجم فرانسوی 18 ماه از وینیسیوس بزرگتر است و مطمئناً باثبات‌تر از وینیسیوس با اعتبار مشخص و مسلماً یکی از بهترین بازیکنان جهان در حال حاضر است. با این اوصاف، اکنون بسیاری بر این باورند که وینیسیوس به عنوان یکی از ستارگانی که دهه آینده فوتبال را تسلط خواهند داشت، به او خواهد پیوست.

این مهاجم 21 ساله برزیلی در این فصل جهشی داشته و به طور منظم شبیه یک ستاره واقعی به نظر می‌رسد و آمار و ارقام او پشتیبان عملکرد بهبود یافته‌اش هستند. وینیسیوس 9 گل (هفت گل در لالیگا، دو گل در لیگ قهرمانان اروپا) و سه پاس گل در فصل 2021/22 به ثمر رسانده است و 85 درصد دقت پاس دارد تا سه مرتبه به عنوان بهترین بازیکن زمین هم شناخته شود.

امباپه از سمت دیگر، 6 گل (پنج گل در لیگ فرانسه، یک گل در لیگ قهرمانان اروپا) و 6 پاس گل دارد. دقت پاس او 83.5 درصد است و چهار بار به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شده است.

هر دو ستاره جوان آمار بسیار مشابهی دارند و از نظر آماری نمی توان بین آنها بازیکن برتر را انتخاب کرد. امباپه بدون شک بازیکنی پیشرفته تر است، اما پیشرفت وینیسیوس امسال چشمگیر بوده و امکان دارد روند او تا پایان فصل بسیار شگفت‌انگیزتر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز