خبرگزاری کار ایران

طارمی - میلان؛ پروژه نیمه کاره مهدی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۰۰۷

ستاره ایرانی پورتو در بازی برگشت مقابل میلان انگیزه‌های زیادی برای گلزنی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا این روزها در جریان است و در ادامه این مسابقات امشب تیم فوتبال پورتو در ورزشگاه سن سیرو به مصاف آث میلان ایتالیا می‌رود و دیدار دور برگشت دو تیم برگزار خواهد شد.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که در دو فصل اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم داشته توانسته گل‌های مهمی به تیم‌های مطرح جهان بزند که می‌توان به عنوان مثال گل‌هایی که برابر چلسی، یوونتوس و لیورپول به ثمر رسانده را مثال زد.

با این وجود مهدی در دیدار رفت مقابل میلان در گلزنی به این تیم ناکام بود و تاثیرگذاری او روی بازی تیمش به پاس گلی خلاصه می‌شود که به دیاز، همبازی خودش داد و زمینه ساز برتری یک بر صفر تیمش شد.

حضور مقابل ستارگان سرشناس میلان خصوصاً زلاتان ابراهیموویچ بزرگ از نکات جذاب این دیدار است ولی عملکرد مهدی طارمی برای فوتبالدوستان ایرانی بیش از هر کسی زیر ذره بین خواهد بود و حالا که او را در جمع مهاجمان خوب و با کیفیت فوتبال اروپا قرار داده‌اند بازی امروز می‌تواند به مطرح شدن بیش از پیش نام او در رسانه‌های جهانی کمک بسزایی کند.

طارمی این روزها در تیررس چند باشگاه بزرگ جهان قرار دارد که یکی از آنها همین تیم میلان است و گلزنی او در دیدارهای مهم این چنینی می‌تواند کمک زیادی به انتقالش به یک باشگاه بزرگ در سطح جهان باشد.

حجم ویدیو: ۶.۶۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز