خبرگزاری کار ایران

رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان- صربستان

علیرضا نجاتی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۲۵۱

رقابت های مقدماتی پنج وزن نخست کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان از ساعت 13 امروز (دوشنبه) در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، نتایج کشتی گیران فرنگی کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه 6 بر 1 اختیار بوتیروف از ازبکستان را مغلوب کرد وی در دور بعد به مصاف نیهاد گولوزاده از آذربایجان می رود.

در وزن 63 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر نیراج از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف الکساندر هروشین از اوکراین می رود.

در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر آردیت ندوج از آلبانی را از پیش رو برداشت وی در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان نیکولوز چیخایدزه از گرجستان و لامجد مافی از تونس می رود.

در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه 3 بر 1 مغلوب الکساندر کوماروف دارنده مدال برنز اروپا از روسیه شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با نتیجه 6 بر 1 نیکولا میلاتوویچ از نروژ را مغلوب کرد وی در دور دوم با برنده دیدار میان میخائیل لاپتی اف از روسیه و نیکولاس نتونیاس از یونان کشتی خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز