خبرگزاری کار ایران

رضاییان: صعود تیم امید به المپیک پاریس از اولویت‌های اصلی فدراسیون است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۰۶۶

عضو هیات رییسه فدراسیون می گوید هر آنچه که در توان فدراسیون فوتبال باشد برای پیشرفت و رشد تیم امید انجام خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، بهرام رضاییان درباره عملکرد تیم ملی امید در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: این تیم بعد از وقفه ای دو ساله با کادر فنی مجرب تشکیل شد و با اینکه زمان کوتاهی برای آماده سازی در مسابقات مقدماتی داشت، اما فدراسیون فوتبال از آغاز تشکیل این تیم امکانات لازم و موارد مورد نیاز را با توجه به برنامه هاى کادر فنى فراهم کرد. با توجه به مشاهدات خودم باید بگویم کادر بسیار دلسوز و پرانرژى در کنار این تیم شکل گرفته که با هدایت مهدی مهدوی کیا به جزیى ترین موضوعات توجه دارند. بازیکنان هم این شرایط را به خوبى درک کرده اند و همدلی خوبى ایجاد شده که امیدوارم با دعاى خیر مردم شریف ایران شاهد ادامه موفقیت ها و درخشش تیم ملی امید باشیم.

عضو هیات رییسه با اشاره به صعود مقتدرانه تیم امید در این مسابقات گفت: تیم ملی فوتبال امید با 3 پیروزی پیاپی برابر تیم های نپال، لبنان و تاجیکستان و کسب 9 امتیاز به عنوان تیم نخست در گروه B  قرار گرفت و با اقتدار مجوز حضور در مرحله نهایی که در ازبکستان برگزار می شود را به دست آورد. کادر فنی و بازیکنان با تلاش، اراده و همت خودشان نمایش مورد انتظار را ارائه کردند. ما از  همین امروز باید با یک برنامه‌ریزی دقیق و اردوهای خوب آماده سازی تیم امید را در دستور کار قرار دهیم تا با تدارک گسترده وارد رقابت های نهایی شویم. یکی از برنامه ها و اهداف مهم فدراسیون صعود تیم امید به المپیک پاریس است. امیدوارم با راهیابی به المپیک طلسم شکنی کنیم.

وی اضافه کرد: نام این تیم امید است و همه باید بدانیم که حمایت از این تیم وظیفه ملی ما است. هر چند معتقدم که حمایت از جوانان این مرز و بوم تحت هر شرایطی وظیفه ملی است و مطمئنا آنها هستند که آینده فوتبال ایران می‌سازند. بدون شک مهدوی کیا و دستیاران وظایف خود را به نحو احسن همانطور که در این مرحله از مسابقات شاهد بودیم، انجام خواهند داد و ما هم وظیفه داریم پشتیبان آنها باشیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون با تشکر از ماجدی گفت: همچنین جا دارد یک تشکر ویژه از میرشاد ماجدی، عضو هیات رییسه و رییس کمیته جوانان داشته باشم که برای سازماندهی این تیم در این مدت کوتاه زحمات زیادی را برای آماده سازی تیم ملی امید انجام دادند تا این تیم با قدرت راهی مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا شود.

رضاییان با اشاره به پرواز اختصاصی تیم ملی امید در این مسابقات گفت: برای اولین بار در تاریخ فوتبال ملی برای تیم ملی امید پرواز اختصاصی در نظر گرفته شد و به صورت مستقیم به مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا اعزام شد. همچنین برگزاری اردوهای منظم پیش از اعزام به تاجیکستان با توجه به زمان کوتاهی که این تیم داشت از دیگر اقدامات مناسب این مدت بود که تمامی این موارد بدون تردید با مساعدت و همت عزیزی خادم میسر شد. باید یادآوری کنم ملی پوشان کشورمان لایق بهترین ها هستند و هر آنچه که در توان فدراسیون فوتبال باشد برای پیشرفت و رشد تیم امید انجام خواهیم داد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون با تاکید تعامل بسیار خوب میان فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک تصریح کرد: خوشبختانه طبق سنوات گذشته در این دوره شاهد حمایت های بی دریغ کمیته ملی المپیک از تیم ملی امید کشورمان بودیم. کمیته ملی المپیک همکاری بسیار شایسته ای با فدراسیون فوتبال در فرآیند آماده سازی این تیم داشت که بخشی از صعود تیم از مرحله مقدماتی حاصل این همکاری مشترک بوده است و امیدواریم همین روند در مرحله نهایی با وسعت بیشتری ادامه پیدا کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون در پایان یادآور شد: شور و اشتیاقی که با صعود تیم ملی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر رخ داد، باعث شادی دل ٨۵ میلیون نفر از مردم ایران شد. هیچ چیزی مانند فوتبال نمی‌تواند چنین اثری داشته باشد و امیدوارم این اتفاق با صعود تیم ملی فوتبال امید کشورمان به المپیک پاریس تکرار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز