خبرگزاری کار ایران

علیرضا علیزاده در گفتگو با ایلنا:

فصل گذشته کمترین حق ما کسب سهمیه آسیایی بود/ تیم کامل و یک دستی را در اختیار داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۹۲۶

هافبک گل گهر سیرجان معتقد است این تیم در این فصل به دنبال کسب سهیمه آسیایی است.

علیرضا علیزاده هافبک گل گهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم برابر فجرسپاسی شیراز گفت: باید بگویم در این بازی همه چیز تحت تاثیر زمین  چمن حافظیه بود. چند بازیکن ما بعد از بازی در این بازی هنوز نتوانسته‌اند در تمرینات تیم حاضر شوند. بازی در این زمین حتی برای خود فجری‌ها هم ضرر دارد. اگر اعتقاد داریم فوتبال ما حرفه ای است باید به این مسائل و امکانات بیشتر بپردازیم. 

وی افزود: همین موضوع کار ما را برابر فجر سخت کرد ما چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم اما شرایط زمین واقعا مساعد یک بازی لیگ برتری نبود. خوشبختانه با ضربه زیبایی میلاد زکی‌پور موفق شدیم حریف را شکست دهیم. باید بگویم فجر تیم خوب و قابل احترامی است و مطمئن هستم کار را برای هر تیمی سخت خواهد کرد.

هافبک گل گهر در مورد تقابل این تیم با نساجی نیز گفت: نساجی تیم خوب و منسجمی را در اختیار خود دارد و بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است. آنها همچون ما جز تیم‌های بودند که تمرینات خود را زودتر شروع کردند و قطعا ما کار سختی برابر این تیم خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم به روند خوب خود ادامه دهیم و نتیجه بگیریم.

علیزاده در مورد آینده گل گهر در لیگ بیست و یکم و اینکه آیا این تیم به سهمیه آسیایی دست پیدا خواهد کرد بیان کرد: ما امسال بازیکنان خوب و با کیفیتی را به تیم خود اضافه کرده‌ایم و در شرایط خوبی به سر می‌بریم؛ باید بگویم حالا با حضور این بازیکنان یک تیم یک دست و همدل را در اختیار داریم و به طور حتم به دنبال آن هستیم تا امسال سهیمه آسیایی را کسب کنیم آن هم در حالی که سال گذشته می‌توانستیم به این عنوان دست پیدا کنیم و این موضوع کمترین حق ما و مردم سیرجان بود اما متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورد که نتوانستیم سهیمه آسیایی را کسب کنیم.

وی در پایان در مورد بازی حساس گل گهر و پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خوب و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و آنها نیز همانند ما تمرینات خود را خیلی زود شروع کرده‌اند و به طور حتم شاهد بازی سخت و حساس خواهیم بود و امیدوار هستم بتوانیم این تیم را شکست دهیم و به روند مثبت خود در لیگ ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز