خبرگزاری کار ایران

خطیبی: مقابل پرسپولیس یک بازی خوب خواهید دید / با یک مهاجم داخلی توافق کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۸۷۳

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درمورد بازی با پرسپولیس در نشست خبری صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رسول خطیبی درمورد بازی با تیم پرسپولیس تهران در هفته سوم لیگ برتر گفت: تمرینات خوبی انجام دادیم و با برد به این بازی رسیدیم. پرسپولیس هم برد خوبی داشته و هم بچه‌های ما و هم تیم پرسپولیس با روحیه هستند. پرسپولیس تیم قابل احترامی است اما ما هم آلومینیوم اراک هستیم و همیشه خوب بودیم و امیدواریم با تمریناتی که داشتیم و نکاتی که به بچه‌ها گفته شده در زمین اجرا کنند و یک بازی خوب به نمایش بگذارند تا یک بازی خوب از طرف آلومینیوم ببینید. امیدواریم که تلاش کنیم و قطعا اگر هر کسی از موقعیت‌ها استفاده کند برنده خواهد شد. امیدواریم که یک امتیاز خوب همراه با سه امتیاز باشد.

خطیبی درمورد اینکه سال گذشته پرسپولیس تنها برابر آلومینیوم شکست خورد، گفت: همیشه اعتقاد دارم هرجایی که بودم به خصوص آلومینیوم در آن مقطع، دوست دارم که تیمم شخصیت خوبی داشته باشد که خداراشکر این شخصیت را پیدا کرده است و دوست دارم تیمم فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد. در هفته اول گل نزدیم ولی از نظر کیفیت بازی عملکرد خوبی داشتیم. در هفته قبل اما هم کیفیت بالا بود و هم توپ‌ها وارد گل شد. دوست دارم طرفداران از بازی تیمم لذت ببرند. تیم ما این آمادگی را دارد که این را نشان بدهد. 

خطیبی درباره اینکه آیا به نظرش مردم اراک دیدگاه خوبی نسبت به سال گذشته نسبت به این تیم دارند یا خیر گفت: از روزی که تیم صعود کرد گفتم همه اراکی ها باید طرفدار آلومینیوم باشند. این به زمان نیاز داشت و اوایل اینطور نبود ولی با شخصیتی که تیم پیدا کرد الان حرف اول مردم آلومینیوم است.

سرمربی تیم آلومینیوم درمورد سطح آمادگی بازیکنان گفت: هنوز آن اندازه که خودم دوست دارم تیم نیستیم. رسیدن هماهنگی تاکتیکی پنج شش هفته طول می‌کشد. امیدوارم که ما هر چه زودتر به هماهنگی تاکتیکی و شرایطی که خودم دوست دارم برسیم. به بچه‌ها هم گفتم که بازیکنان هم باید به ما خیلی کمک کنند که خیلی هم تلاش می‌کنند ولی ما تا نیم فصل با همین بازیکنان جلو می‌رویم. 

خطیبی درباره جذب مهاجم جدید گفت: نقل و انتقالات تمام نشده و تیم‌ها می‌توانند نفرات جدید جذب کنند، ما هم جزو تیم‌هایی بودیم که دیر شروع کردیم ولی باشگاه کمک کرد تا در شرایط موجود تیم را جمع کنیم. در بحث مهاجم هم ما به باشگاه اسم دادیم و به امید خدا فکر می‌کنم با یک مهاجم تمام کرده‌اند و فردا پس فردا اعلام خواهند کرد. نفراتمان را جذب کردیم و با همین بازیکنان به جلو می‌رویم.

رسول خطیبی درباره جریمه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای دو بازیکن تیم آلومینیوم همینطور گفت: ما این دو بازیکن را نداریم و چه قبل و بعد از بازی، همه بازیکنان باید نظم و انضباط را رعایت کنند. تا الان هم همه بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و در شرایط خوب و بد اگر کسی این شرایط را رعایت نکند در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد و مایک تیم هستیم. باید تیم بودن را حفظ کنیم. 

رسول خطیبی درمورد اینکه توقع از تیم باید بالا باشد یا نه، گفت: بالاخره ما به شکر خدا مدیران آلومینیوم و هیات مدیره با صحبتی که داشتیم باید به سمت و سوی ایجاد ساختار برویم و در جلسات قبلی کاری کردیم که از نظر ساختاری بیشتر مانور بدهیم و به ما کمک کنند. تصویب شده که یک کمپ خیلی خوب در اراک ساخته شود و ماندگار باشد. در حال انجام این کار هستیم که این اتفاق بیفتد و اگر همه چیز خوب پیش برود در آینده برای آلومینیوم شخصیت بزرگی ایجاد می‌شود و تیم را طوری هدایت خواهیم کردیم که هواداران و همگی رضایت داشته باشند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که مهاجم مدنظر داخلی است یا خارجی گفت: مهاجم داخلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز