خبرگزاری کار ایران

ویسی: برای وجهه فولاد با تمام وجود بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۸۴۲

فولاد خوزستان فردا در دیداری حساس در ورزشگاه خانگی خود به مصاف مس رفسنجان خواهدرفت.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در کنفرانس خبری پیش از بازی با مس رفسنجان، اظهارکرد: یک بازی سخت و مهم داریم. البته فرقی ندارد با چه تیمی بازی داریم. دو هفته است که بد نتیجه گرفتیم که زیبنده فولادنبود. با تمام وجود بازی می کنیم تا وجهه را به فولاد برگردانیم.

 وی در پاسخ به این سوال خبرنگاری که آیا باشگاه به شما اولتیماتوم داده است، افزود: خیر، نه تنها در فولاد بلکه هیچ جای دنیا با دو هفته، به سرمربی اولیتماتوم نمی‌دهند. نتایج ضعیف بوده و اعتراف می‌کنم و قابل دفاع نیست اما باشگاه اولتیماتوم نداده است و سریع‌تر باید این مشکل جمع شود. با تمام وجود باید کار کنیم اما اگر نتایج به این صورت باشد، اولتیماتوم که هیج، اخراجم کنند هم حق دارند. من مسئول نتایجم و اگر اتفاق ناگواری برای فولاد بیافتد من هم سهیمم و باشگاه هر اقدامی کند، حق دارد.

سرمربی تیم فولاد درباره این‌که گویا اعضای پس از شکست در اراک جریمه شد نیز گفت: اگر جریمه شویم به نظر کار درستی است. نتایج خوب و بد فولاد مردم خوزستان را خوشحال و ناراحت می کند. همان طور که به تیم بعد از برد پاداش می‌دهند، جریمه هم کنند حق دارند.

وی افزود: هر تیمی در هر دوره‌ای وارد بحران می شود و خوب شد که ما اکنون وارد بحران شدیم و می‌توانیم خیلی سریع شرایط را جمع کنیم. خیلی حرف و حدیث بود و مثلا می‌گفتند که بازیکن‌ها بازی نمی‌کنند و مربی به خوبی ارنج نمی‌کند یا بدنسازی خوب نبوده است. تمام این‌ها را زیر نظر گرفته‌ایم. من به اینکه شاید توطئه کنند و شاید برای ویسی و فولاد بازی نکنند، ایمان ندارم و چنین چیزی نیست و نخواهد بود.

وی ادامه داد: اگر به عبدالله ویسی لطمه وارد شود، به فوتبال خوزستان لطمه وارد می شود. الان کادر و مدیریت بومی است و اگر بخواهند به این صورت تخریب کنند و ما بیدار نباشیم، زیبنده ما نیست و فوتبال خوزستان آسیب می‌بیند و شاید سال‌های بعد بگویند که ویسی را آوردیم و نتوانست کاری انجام دهد و شاید مربیان دیگر با اسم من له شوند و این واقعا ظلم در حق مردم و فوتبال خوزستان است. من می گویم باهوش باشیم و اگر نتایج ما بد باشد، خودم می روم و باشگاه حق دارد من را جریمه و اخراج کند.

سرمربی تم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: خوشبختانه کارنامه من معلوم است. من در بدتربن شرایط به فولاد آمدم اما گله مند نبودم. پنجره بسته بودم و چند بازیکن رفته بودم اما گفتم می توانیم کار انجام دهیم. موقعی هم پنجره باز شد که نمی توانستیم بازیکن جذب کنیم. فولاد بسته و دفاعی بازی می کرد و قابل احترام هم بود. من آمده ام و می خواهیم هجومی بازی کنیم و شاید این یکی از دلایلی باشد که تیم ما گل می خورد. تفکرات مربیان قبلی هم برای من قابل احترام است و تقریبا هم موفق بوده اند. به هر حال ما با آن بازیکنان می خواهیم کار دیگری انجام دهیم و همین شاید کمی زمان ببرد اما بازهم می گویم این بهانه خیلی خوبی نیست.

وی گفت: مربیگری شغل من است و چند شب پیش مربی بارسلونا اخراج شد. مردم  و مسئولان نتیجه می خواهند. من در استقلال خوزستان در برنامه سه ساله مان در سال آخر قهرمان شدیم اما در تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد شاید چنین چیزی را نپذیریند که سه سال برنامه بدهی و اجرایی کنی. مردم قهرمانی و مقام می خواهند. اگر نتایج واقعا ضعیف باشد، حق مردم و باشگاه است که مربی شان نتیجه بخواهند و شاید مربی تغییر کند و هیچ ابایی هم از این موضوع ندارم. من مربی ام و شاید نتیجه نگیریم اخراج شوم و شاید مثل زمان استقلال خوزستان، ۱۰ بازی هم نبریم، سرجایم بمانم. در خیبر هم دوستانه و مردانه جدا شدم. مربیانی داریم که در یک سال، پنج تیم عوض می کند یا ۱۰ سال است هیچ موفقیتی ندارد اما ۱۰ تیم عوض کرده است. به هر حال مربیگری شغل ما است و باشگاه هر نظری در مورد من داشته باشد، می پذیرم اما تمام انرژی و وجودم را به عنوان یک خوزستانی می گذارم تا مردم خوشحال باشند.

ویسی در واکنش به این که به نظر می رسد بعد از نتایج اخیر پریشان شده اید و استرس دارید، خاطر نشان کرد: صد درصد من به این صورت شده ام و واقعا روزهای خوبی ندارم. با مربیان بزرگی مثل آقایان کربکندی، پیروانی، قلعه نویی، سیاوش بختیاری زاده، مجید باقری نیا، لفته سه براداران صحبت کرده ام و به من دل‌داری داده اند و به من گفتند که عبدالله بلند شو و تو کارنامه ات معلوم است. با روانشناس هم صحبت کردم و یک هفته خیلی خوب را داشتم. من به عنوان لیدر بازیکنان فولاد باید سریع تر خودم را پیدا کنم تا دیگر آسیب نبینیم. با تمام وجود و تمرکز کار می کنم. امیدوارم مردم خوزستان در هر شرایط شاد باشند. امیدوارم فردا بازیکنانم باتوجه به این روز مربی را هم پشت سر گذاشتیم، به خاطر مربیان شان یک روز خوب داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز