خبرگزاری کار ایران

مجوز حرفه‌ای پرسپولیس صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۷۰۷

با کمک وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال و رایزنی رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، مجوز حرفه‌ای پرسپولیس از سوی سازمان لیگ صادر شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سید مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به پیگیری‌ها و تلاش صورت گرفته از سوی دکتر حمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و دکتر عزیزی خادم رییس محترم فدراسیون فوتبال، مسوولان سازمان لیگ و اقدامات و رایزنی‌های انجام شده، مجوز حرفه‌ای پرسپولیس از سوی سازمان لیگ صادر شد.

وی گفت: تمام مدارک لازم در اختیار کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است.

صدری گفت: مواردی که در حال حاضر در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای وجود داشت در دوره‌های گذشته نیز وجود داشته است ولی با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال اقدامات این موانع برطرف شد. هواداران نگران نباشند، مجوز صادر شد و تمام اقدامات داخلی انجام شده است و تمام مدارک درخواستی نیز برای AFC ارسال می‌شود.

سرپرست پرسپولیس در پایان با تشکر از زحمات آقایان سجادی و عزیزی خادم، گفت: وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال به احترام هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس حمایت لازم برای صدور مجوز حرفه ای را به عمل آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز