خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: نکونام پاتوسی را می‌خواهد و انتقال او منتفی است/ بدون نظر سرمربی کاری نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۶۸۱

مدیرعامل باشگاه فولاد در مورد شرایط نقل و انتقالات باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد در مورد مطرح کردن بحث جابجایی پاتوسی و شیری گفت: این موضوع کاملا دروغ است. اولا جابجایی بازیکن، مازاد و اعلام نیاز و هر اتفاقی در این خصوص با نظر کادرفنی و سرمربی صورت می‌گیرد. مدیرعامل که نمی‌تواند بازیکن انتخاب کند و نظر بدهد چه کسی برود و چه کسی بماند. 

وی ادامه داد: آنها مهدی شیری را مازاد اعلام کردند. ما به مذاکره پرداختیم و در نهایت گفتند مبلغی بدهید تا این انتقال انجام شود. به توافق رسیدیم و امضا کردیم و قرار شد آنها هم کار را دنبال کنند. منتظر امضای نهایی آنها بودیم که ناگهان گفتند پاتوسی را می‌خواهیم. گفتند پاتوسی را بدهید و شیری را بگیرید. 

مدیرعامل فولاد ادامه داد: آخر برادر من مگر می‌شود ناگهان نظرتان عوض شود و چیزی غیر از توافق بگویید و توپ را هم به زمین من بیندازید؟ مگر می‌توانم بدون هماهنگی و درخواست و نظر سرمربی پاتوسی نه، هر بازیکن دیگری را هم معاوضه کنم؟ دوستان گفتند یک تیری در تاریکی بیندازیم اما کادرفنی اینجا باید نظر بدهد. همانطور که سرمربی شما گفته شیری را نمی‌خواهم و پاتثسی را می‌خواهم، سرمربی و کادرفنی بنده هم باید نظرش را بدهد. 

گرشاسبی در پایان گفت: تیم خوبی با نظر آقای نکونام شکل داده‌ایم و بازیکن مدنظر جذب شده‌اند. اما دوستان بهتر است توپ را به زمین بنده نیندازند. ما سر موضوع انتقال به توافق رسیدیم و صورتجلسه آن هم موجود است و ناگهان شما گفته‌اید که پاتوسی می‌خواهیم و معاوضه و اینطور که نمی‌شود بدون نظر سرمربی‌مان کاری کنیم. دیدید که آقای نکونام هم مصاحبه کرده‌اند و گفتند پاتوسی را می‌خواهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز