خبرگزاری کار ایران

مرزبان: مشکل بازیکنان ما مقابل هوادار نداشتن تمرکز بود/ برای تیم مدعی دفاع کردن حریف طبیعی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۵۵۸

مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازی با هوادار و بازی عصبی بازیکنان تیمش صحبت کرد.

علیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار سپاهان مقابل هوادار اظهار داشت: حقیقتش ما برای این بازی آماده بودیم و انتظار یک دیدار سخت را از قبل داشتیم. معمولاً تیم‌هایی که از لیگ پایین‌تر می‌آیند در ابتدای کار و در هفته‌های اول انسجام بیشتری دارند و معمولاً خیلی خوب دفاع می‌کنند و انسجام تیمی هوادار هم خیلی زیاد بود و توانستند با پرس سنگین در یک سوم دفاعی خودشان تا حد زیادی قوای تهاجمی ما را خنثی کرده و برنامه‌های ما برای رسیدن به دروازه را ناکام بگذارند. به تیم هوادار بابت بازی خوبش تبریک می‌گویم و در سمت مقابل این ما بودیم که نتوانستیم در نیمه اول شانس‌های زیادی ایجاد کنیم و در موقعیت سازی ضعیف عمل کردیم ولی در نیمه دوم ما با آنچه در بازی دیدیدم سعی کردیم تغییر روش دهیم و کنترل بازی را در دست بگیریم.

وی افزود: هوادار بازی خیلی خوبی انجام داد ولی مهم این است که توانستیم برتری خودمان را در نتیجه اعمال کنیم. از عملکرد بازیکنان رضایت کامل نداریم و قطعاً به این موضوع واقف هستیم که بازی خوبی از جانب بازیکنان تیم ما ارائه نشد و باید روی ضعف های این بازی کار کنیم ولی این را هم باید بپذیریم وقتی قرار است به عنوان یک تیم مدعی فعالیت کنیم طبیعتاً انتظار بازی دفاعی و بستن فضاها از سوی تیم‌های مقابل را هم باید داشته باشیم و ضمن اینکه باید صبور باشیم و نباید شکل بازی حریف اجازه عصبی شدن به ما بدهد و این موضوعی است که نیاز داریم روی آن کار کنیم.

مربی سپاهان در مورد اینکه بازیکنان این تیم در زمین عصبی نشان می‌دادند هم گفت: همانطور که گفتم این برای یک تیم که چهره مدعی به خودش گرفته است طبیعی است که تیم های مقابل برای دفاع کردن می آیند و بازی بسته و پرسینگ شدیدی از خودشان نشان می‌دهند و با هر نوک پا زدن به توپ بازی شما را خراب می‌کند و شما را از اهداف خودتان دور می کند و این ایراد بزرگی است که از لحاظ انگیزشی وجود دارد. شما نمی توانید انگیزه بازیکنان را مورد سنجش قرار دهید ما از این جهت مشکلی نداشتیم ولی مشکل اصلی ما در دیدار مقابل هوادار تمرکز بود که نداشتیم و این موضوعی است که روی آن باید کار کنیم و در بازی‌های بعد بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز