خبرگزاری کار ایران

باشگاه پرسپولیس: حاضریم متن قرارداد پیشنهادی به پرسپولیس را منتشر کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۴۹۰

باشگاه پرسپولیس با ابراز تعجب از اطلاعیه انتشار یافته از سوی کارگزار استقلال اعلام کرد؛ در اظهارات ریاست هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس نامی از این شرکت برده نشده بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی انتشار اطلاعیه شرکت مذکور، برای تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانه‌های محترم، به اطلاع می‌رساند؛ سرپرست باشگاه، نامی از شرکت یاد شده نیاورده و به آن اشاره نکرده بودند که مطلبی این گونه مطرح شده است. بر این اساس اطلاعیه‌ای که علیه ریاست هیات مدیره پرسپولیس انتشار یافت جای تعجب دارد!

آن چه در روزهای گذشته از سوی سید مجید صدری مطرح شد این بود که دقیقا پیشنهادی مشابه آن چه به باشگاه رقیب ارایه شد به باشگاه پرسپولیس نیز ارایه گردید. باشگاه پرسپولیس هم به دلیل عدم شفافیت در پیشنهاد ارائه شده و فقدان ضمانت‌های لازم از پذیرش آن امتناع کرد. این تصمیم هم با توجه به در نظر گرفتن منافع باشگاه در حال و آینده، تجربه‌های گذشته که مورد اعتراض هواداران نیز بود و همچنین عدم امکان پاسخگویی به نهادهای نظارتی و ذیصلاح در صورت پذیرش آن، اخذ شد. آن پیشنهاد هم از سوی شرکت ریحان فیلم بود. هر شرکتی هم بنا بر مصالح خود پیشنهادی ارایه می‌دهد و پیشنهادی را می‌پذیرد یا رد می‌کند که جای گلایه هم ندارد. حالا چه می‌شود که دقیقا همان پیشنهاد به باشگاه دیگر از سوی شرکتی دیگر به پرسپولیس ارایه شده است؟ چرا شرکت طرف قرارداد با باشگاهی دیگر، از این موضوع برآشفته شده است؟ اینها مسایلی است که باید نهادهای نظارتی به آن ورود کنند و در حیطه اختیارات باشگاه پرسپولیس نیست، هر چند با این اتفاق اخیر ما باید بررسی کنیم آیا بین این جریانات و پاره‌ای هجمه‌ها نسبت به پرسپولیس در روزهای اخیر، ارتباط وجود دارد یا نه؟!

تمام بحثی که از جانب ریاست هیات مدیره مطرح شد این بود که قراردادی مشابه با مفاد قرارداد با باشگاه دیگر به پرسپولیس پیشنهاد شده است. به این ترتیب ذهن به سمت وجود منافع مشترک یا عوامل مشترک می‌رود. استنباط این بود که هر چند دو شرکت مجزا پیشنهاد ارایه کرده‌اند ولی با این میزان تشابه و وحدت رویه، هر دو از یک جا هدایت می‌شوند و یک تیم مشترک کار را هدایت می‌کند.

در هر صورت جای تاسف است که یک شرکت طرف قرارداد با باشگاهی دیگر بدون توجه به آن چه روی داده است، چنین برخوردی دارد و جای سوال است که چرا به دلیل نپذیرفتن قرارداد از سوی پرسپولیس، این گونه برخورد شد. شاید هم بزرگی غیر قابل جایگزین پرسپولیس، دلیل این امر باشد. عظمتی که باعث دیده شدن بهتر می‌شود.

حتی ما حاضریم برای تنویر افکار عمومی متن قراردای که به ما پیشنهاد دادند را واو به واو منتشر کنیم. هیچ ابایی نداریم که هواداران ما در ریز جریان کارهای باشگاه قرار بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز