خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: شکل بازی هوادار بازیکنان ما را عصبی کرده بود/ پیروزی را مدیون نفرات تعویضی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۴۱۵

سرمربی سپاهان در مورد عملکرد شاگردانش مقابل هوادار صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی یک برصفر تیمش مقابل هوادار در هفته سوم رقابت های لیگ برتر اینطور در نشست خبری حرف هایش را آغاز کرد:  بازی فوق العاده پیچیده ای بود. واقعا تصور این مسابقه را از هوادار نداشتیم. دو بازی قبلی بازیسازی می‌کردند و با ساختار دیگری بازی و ما را شگفت زده کردند و سازماندهی دفاعی خیلی خوبی داشتند. تمام فضاها را از ما گرفته بودند و دوندگی زیادی داشتند. به خاطر همین یک مقدار بازیکنان ما عصبی شدند، نمی توانستند بازیسازی کنند و بازی را از دست دادیم.

او در بخش بعدی حرف‌هایش با اشاره به اتفاقات بازی در نیمه دوم مسابقه اضافه کرد: نیمه دوم بهتر شدیم و بازیکنان را توجیه کردیم. با تعویض هایی که داشتیم سعی کردیم از فضاها استفاده کنیم و سرعت مان را بالا ببریم. بچه هایی که تعویض شدند، خیلی به ما کمک کردند و این برد را مدیون بازیکنان تعویضی هستیم.

سوال اول از نویدکیا در رابطه با دعوتش به کمیته انضباطی بود و او در واکنش به این سوال گفت: به خاطر یک مصاحبه بود و رفتیم و نشستیم و نظرات خود را گفتیم. آنها هم نظرات خود را گفتند و موضوع خاصی نبود. 

از نویدکیا در مورد نمایش تدافعی تیم فوتبال هوادار پرسیده شد و او در واکنش به این سوال بیان کرد: طبیعی است که فشار زیادی را در این بازی تحمل کردیم که البته برای بچه های ما خوب بود. شاید خیلی از تیم‌ها بخواهند با دفاع از ما امتیاز بگیرند و این ما هستیم که باید بیشتر کار کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. واقعیت فوتبال این است که سازماندهی دفاعی راحت تر از ساختار هجومی است و برنامه های حمله نیاز به راهکار بیشتر و بهتر دارد. 

او سپس با منطقی توصیف کردن نمایش شاگردان رضا عنایتی ادامه داد: من هیچ وقت این نوع فوتبال را کثیف نمی‌دانم و بلکه منطقی است. تیم ها دوست دارند از شانس شان استفاده کنند و از ما امتیاز بگیرند. در نیمه دوم مسابقه ما بودیم که اصرار به حملات بیشتر داشتیم و عصبانی نشدیم. در مجموع هیچ ایرادی به تیم هوادار نمی‌گیرم.

درنهایت سوال پایانی از سرمربی سپاهان در رابطه با دست نزدن به ترکیب تیمش بود که در سومین مسابقه هم با همان ترکیب دیدارهای اول و دوم بازی کرد. او به این سوال اینطور پاسخ داد: معتقدم تغییرات زیاد به تیم‌ها کمک نمی‌کند و ما هم با کمترین تغییرات جلو می‌رویم. باید نوع بازی مان را به حریف دیکته کنیم و اینکه مدام تغییرات داشته باشیم اشتباه است. البته امیدوارم روزی نرسد که فکر کنم این دیدگاه اشتباه بوده و باید تغییرات زیاد می‌دادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز