خبرگزاری کار ایران

کلانتری: به این پیروزی احتیاج داشتیم/ در دو بازی قبل هم مستحق شکست نبودیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۴۰۴

سرمربی فجرسپاسی روز مربی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی شیراز بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت در نشست خبری این بازی حاضر شد و گفت: خدا را شکر می‌کنیم و چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. ما به این برد نیاز داشتیم؛ البته تیم حریف هم به پیروزی در این مسابقه احتیاج داشت. خدا را شکر که این 3 امتیاز به ما رسید و  از ته قلبم دعا می‌کنم که نفت آبادان در ادامه راه نتایج خوبی کسب کند. می‌دانستیم بازی سختی داریم، چون وقتی تیمی دو شکست متحمل می‌شود در بازی سوم به دنبال جبران نتایج گذشته است.

وی افزود: ما در 20 دقیقه ابتدایی خوب بازی کردیم و به گل رسیدیم. شاگردانم در ادامه نیمه اول کمی عقب‌نشینی کردند و دنبال حفظ 3 امتیاز بودند که کار درستی نبود. در نیمه دوم به شرایطی که می‌خواستیم رسیدیم، چون نفت آبادان حمله کرد و از توپ‌های بلند می‌خواست استفاده کند. ما برنامه خاصی برای جلوگیری از حملات حریف داشتیم و خدا را شکر که توانستیم موفق باشیم و به گل دوم هم رسیدیم.

کلانتری در خصوص اینکه ضعف صنعت نفت باعث برد این تیم شد اظهار داشت: من درمورد تیم خودم صحبت می‌کنم. نفت برای آینده انشاءالله بهتر خواهد شد. ما در دو بازی قبلی هم مستحق شکست نبودیم. حداقل باید 2 امتیاز از دو بازی گذشته خود می‌گرفتیم، اما فوتبال همین است. هر بازی یک شکلی دارد و این بازی هم این مدلی پیش رفت.

او خاطرنشان کرد: نفت تحت فشار بود و می‌دانستیم تیمی موفق می‌شود که بتواند خونسرد بوده و اعصابش را کنترل کند. اگر می‌خواستیم از ابتدا بدون حوصله بازی کنیم به مشکل می‌خوردیم، اما شکر خدا وضعیت‌مان بهتر شد. من هنوز از وضعیت راضی نیستم و اعتقاد دارم که خیلی باید بهتر شویم. 

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با اشاره به فرا رسیدن روز مربی، گفت: این روز را به همه مربیان کشور تبریک می‌گویم. زمانی که بازی می‌کردیم بزرگی به ما می‌گفت اگر بخواهم نفرین‌تان کنم باید بگویم که انشالله روزی مربی شوید! مربیگری بسیار سخت است و به تمام مربیان خوب و پاک و بادانش کشورمان تبریک می‌گویم. همه ما باید با هم متحد شویم تا ابتدا از نظر پاکی قدم‌های خوبی برداریم و پس از آن باید به هم کمک کنیم که سطح فنی فوتبال ایران را بالا بیاوریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز