خبرگزاری کار ایران

فرهاد مجیدی: در مربیگری اهداف بزرگی دارم/ مدیریت باشگاه مشکلات را به حداقل رساند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۴۰۱

سرمربی استقلال معتقد است روزهای خوبی در انتظار این تیم است.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تهران بعد از برد مقابل تراکتور در هفته سوم لیگ برتر در نشست خبری حضور یافت و گفت: بازی بسیار خوبی بود. می توانستیم در همان نیمه اول به گل برسیم. چند موقعیت ایجاد کردیم که به گل نرسیدیم، در نیمه دوم گل زدیم. به بازیکنانم بابت این برد تبریک می‌گویم و در سه بازی هم گل نخوردیم. این گل نخوردن یکی از اصولی بود که دنبالش بودیم.

وی افزود: توقع از تیمم و بازیکنانم بالا است. هرچه از لیگ بگذرد، هماهنگ تر می‌شویم و بازی های بهتری را به نمایش می‌گذاریم.

سرمربی استقلال در خصوص جدایی علیرضا رضایی سنگربان این تیم بیان کرد: من به باشگاه اعلام کردم به هیچ عنوان اجازه جدایی به علیرضا رضایی نمی‌دهم. گلر جوان و خوبی است و آینده دار است. به هیچ عنوان اجازه جدایی به او نمی‌دهم.هر اتفاقی بیفتد شما را از طریق رسانه های رسمی باشگاه در جریان خواهیم گذاشت.

مجیدی در مورد مصدومیت یزدانی گفت: مصدومیت خاصی نبود. نخواستیم مصدومیتش تشدید شود و به خاطر همین تعویضش کردیم. مشکل خاصی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: هر بازیکن و مربی‌اش اهدافی در ذهنش دارد. من هم اهدافی دارم. برای رسیدن به هدف هایم باید تلاش کنم، مطالعه کنم و کلاس های خوب بروم. تمام تلاشم را می‌کنم به اهدافم برسم. امیدوارم در عرصه مربیگری به چیزهایی که می‌خواهم برسم.

مجیدی افزود: تشکر ویژه از مدیریت باشگاه می‌کنم. تمام مسائل و مشکلات را به حداقل رساندند و کمک کردند تا بچه ها با شرایط روحی و روانی خوب وارد مسابقات شوند.من قول می‌دهم استقلال تیمی شود که هوادارانش لذت ببرند. بازیکنانم این پتانسیل و توان را دارند. باید فوتبالی بازی کنیم که هواداران می‌خواهند و من فکر می‌کنم به ایده‌ای که در ذهنم هست، می‌رسم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز