خبرگزاری کار ایران

ژستد: دوست داشتم در کشور مسلمان زندگی کنم / خیلی راحت پیشنهاد استقلال را پذیرفتم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۲۳۴

خرید جدید تیم استقلال درمورد اهدافش در فوتبال ایران صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رودی ژستد پس از امضای قرارداد با استقلال تهران در مورد شناخت از این باشگاه پیش از ورودبه فوتبال ایران گفت: اول از همه از خوشامدگویی گرم شما تشکر می‌کنم، استقلال یک باشگاه شناخته شده در دنیای فوتبال است و از آشنایان و دوستان درمورد شرایط باشگاه پرسیده بودم و نظرات خوبی را درمورد باشگاه به من گفته بودند. برای من یک تصمیم و فرصتی خوبی بود.

او درمورد دلیل ترک کردن باشگاه یونانی پانتولیکوس گفت: در این مقطع از فوتبال حرفه‌ای دنبال یک چالش بزرگ بودم و باشگاه بزرگ استقلال به من پیشنهاد داد. همانطور که قبلا گفتم استقلال یک باشگاه بزرگ در دنیا با طرفداران زیاد است و من خیلی راحت این پیشنهاد را پذیرفتم و به ایران آمدم. دین مردم این کشور یک تاثیر روی تصمیمم داشت و دوست داشتم در کشور مسلمان زندگی کنم.

ژستد درمورد اهدافش در استقلال گفت: یک حس فوق العاده، یک چالش جدید، یک تیم جدید، یک زندگی جدید و همبازیان جدید. همیشه خوب است که چیزهای جدید را امتحان کنیم و من هم این کار را کردم و امیدوارم به زودی به تیم ملحق شوم و با آنها تمرین کنم. تمام تلاشم را می‌کنم که انتظارات را برآورده کنم. من اهداف خودم را دارم و بهتر است که این اهداف را برای خودم نگه دارم چون تصویر ذهنی خودم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز