خبرگزاری کار ایران

لاپورتا: بارسلونا همیشه خانه کومان خواهد بود / گزینه‌های دیگری به غیر از ژاوی حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۸۳۴

رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد ژاوی هرناندز تنها گزینه سرمربیگری این تیم نیست.

به گزارش ایلنا، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری اظهار داشت:‌ روز همگی بخیر. امروز به عنوان رئیس باشگاه اینجا هستم تا به شما اعلام کنم که سرخی بارخوان در هفته های آینده سرمربی تیم اصلی خواهد بود. سرخی یکی از مردان با تجربه باشگاه است و اعتماد همه ما را دارد.

او ادامه داد: تصمیم برکناری رونالد کومان پس از بازی رایو وایکانو گرفته شد و من می خواهم از او به خاطر تمام کارهایی که در این دوران سخت در باشگاه انجام داد تشکر کنم.

لاپورتا درمورد پایان همکاری با رونالد کومان گفت: کومان شخص فوق العاده ای است، او یک اسطوره است و همیشه در یاد ما خواهد ماند. او جام حذفی را برای ما به ارمغان اورد اما دیگر در کنار ما حضور ندارد زیرا نتایج تیم، جدایی مربی را رقم زد.

او درخصوص احتمال حضور ژاوی در بارسلونا گفت: گزینه هایی که در اختیار داریم را برای خودم نگه می دارم. ما مانند یک حرفه ای عمل نمی کنیم و این می تواند به ما آسیب بزند. من به ژاوی گفتم که سعی می کنم کومان به دلیل شخصیتی که در باشگاه دارد، تا پایان قراردادش بماند و از او تشکر می کنم که در این دوران سخت، هدایت تیم را بر عهده گرفت. بارسلونا همیشه خانه کومان خواهد بود. با این که تمام رسانه ها از ژاوی می گویند، هنوز چیزی تصمیم گرفته نشده است. گزینه های دیگری به غیر از ژاوی نیز وجود دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز