خبرگزاری کار ایران

چرا سرمربی هلندی اخراج شد؟

دلایل بارسلونا برای اخراج کومان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۷۴۱

خیلی از دلایل باعث برکناری رونالد کومان از هدایت بارسلونا شده است.

به گزارش ایلنا، خوان لاپورتا چهارشنبه شب پس از اینکه بارسلونا شکست تحقیرآمیز دیگری را متحمل شد، این بار در وایکاس مقابل رایو وایکانو، تصمیم به جدایی از رونالد کومان گرفت. این تصمیم، در حقیقت، مدت‌ها بود که محتمل به نظر می‌آمد. در ادامه می‌خوانید که عوامل زیادی در اخراج او نقش داشته است.

نتایج

نمی‌توان انکار کرد که نتایج بارسلونا در این فصل ضعیف نبوده است. در 13 بازی تاکنون، آن‌ها 5 برد، 5 شکست و سه تساوی کسب کرده‌اند. آن‌ها فقط 16 گل زده‌‌اند و 17 گل دریافت کرده‌اند اما هنوز در یک بازی خارج از خانه پیروز نشده‌اند.

ذهنیت تیم

وایکانو بارسلونا را خسته و بی پاسخ دید. آن‌ها فقط یک شوت به سمت دروازه داشتند و یک پنالتی را از دست دادند و بازی‌ای را که مثل همیشه به نظر می‌رسید به احتمال زیاد در آن شکست نخورند، از دست دادند.

 سیستم

 کومان در ایده های خود ثابت قدم بود.  او فصل گذشته می‌خواست از سیستم 3-5-2 استفاده کند و این کار را انجام داد و باشگاه لوک دی یونگ را به خدمت گرفت تا گزینه دیگری در خط حمله به او بدهد. برخی از ایده‌های کومان با ایده لاپورتا که خواهان 4-3-3 است، در تضاد بود.

رابطه با لاپورتا

رئیس‌ باشگاه و سرمربی در این فصل جنگ لفظی داشتند و لاپورتا تابستان گذشته آشکارا به کومان گفت که قرار است دو هفته برای یافتن فردی به عنوان جایگزین او وقت بگذارد. تنش‌های زیادی وجود داشته و وضعیت ناپایدار بود.

لیگ قهرمانان اروپا

بارسلونا نگران لیگ قهرمانان اروپاست، زیرا قبلاً مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا شکست خورده است. آن‌ها روز سه شنبه دوباره بازی می‌کنند و می‌دانند که باید برنده شوند تا هر گونه شانسی برای صعود داشته باشند.

فقط یک جام

کومان موفق شد یک جام را در نیوکمپ به دست آورد و فصل گذشته کوپا دل ری را به دست آورد اما آنها سوپرکاپ اسپانیا و همینطور لالیگا را در آخرین لحظات فصل گذشته از دست دادند.

مصدومان

اگر چیزی دوران کومان را به طور دقیق در باشگاه مشخص کرده باشد، بحران‌های مصدومیتی است که آن‌ها با آن روبه‌رو بوده‌اند. آنسو فاتی، فیلیپه کوتینیو، عثمان دمبله و مارتین بریتوایت همگی در مقاطع مختلف دچار مصدومیت‌های طولانی مدت شده‌اند.

فروش بزرگ

وضعیت مالی باشگاه منجر به جدایی شد که مهمترین آنها در قالب خروج بازیکنانی مثل لیونل مسی و آنتوان گریزمان بود.  این یک شکست جدی برای کومان بود، به خصوص از دست دادن 40 گل تضمینی در فصل با خروج ستاره‌ای مثل مسی.

 ... و کمبود منابع برای خرید بازیکن

بارسلونا با هزینه کردن نتوانست تقویت شود و ممفیس دیپای، اریک گارسیا و سرخیو آگوئرو همگی به صورت رایگان به این تیم پیوستند. شکل نگران کننده و ضعیف از برخی بازیکنان مثل جرارد پیکه، فرنکی دی یونگ، سرخیو بوسکتس مشکل ساز بوده است. حتی ممفیس نیز پس از شروعی درخشان، در بارسلونا افت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز