خبرگزاری کار ایران

نشست مشترک مسئولان فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۵۵۹

دبیرکل، عضو هیات رییسه و رییس روابط عمومی فدراسیون فوتبال نشست مشترکی با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار کردند.

به گزارش ایلنا، حسن کامرانی‌فر، طهمورث حیدری و حسین شریفی صبح امروز با استقبال مسئولان هیات فوتبال استان بوشهر وارد این استان شدند و نشست مشترکی با احمد بهروزیانفر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار کردند.

در ابتدای این نشست بهروزیانفر ضمن ارائه گزارش کامل به دبیرکل فدراسیون اعلام کرد که در همه روستاهای استان با جمعیت بالای 200 نفر حداقل یک چمن مصنوعی برقرار است. ظرفیت اسکان استان در همه شهرها به استاندارد قابل توجهی رسیده است و تاکید کرد که اداره کل ورزش و جوانان استان آماده است با تخصیص زمین، در ساخت ساختمان مجزای هیات فوتبال استان یاری رساند. وی همچنین از آمادگی کامل این اداره کل جهت در اختیار قرار دادن ظرفیت و پتانسیل استان بوشهر به تیم‌های ملی به خصوص در رشته فوتبال ساحلی‌ خبر داد.

در ادامه کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن تشکر بابت میزبانی این نشست خواستار توجه ویژه به فوتبال بانوان در سطح استان به ویژه در رشته فوتبال ساحلی و رده های پایه‌ شد و تصریح کرد که بوشهر پیش از این ظرفیت بسیار بالای فوتبال خود را با معرفی چهره‌هایی مانند طارمی، قائدی، محبی، دانشگر و... ثابت کرده است.

حیدری، عضو هیات رییسه و رییس کمیته استانها نیز در این نشست اعلام کرد هیات فوتبال استان بوشهر یکی از هیات‌‌های فعال کشور است، اما با توجه به خواسته‎هایی که از سوی طرفین وجود دارد، بحث حمایت‌ از هیات بوشهر باید جدی‌تر صورت بگیرد. درخواست ما این است که همه شهرهای استان یک نماینده در مجمع استان و رییس هیات مستقل داشته باشند، چرا که به تقویت مجمع و فوتبال استان کمک بسزایی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز