خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۵۱۴

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام ۷ دیدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر با انجام ۷ دیدار و لغو یک دیدار دیگر میان مس رفسنجان و پدیده پیگیری شد و مطابق هر هفته با توجه به عملکرد بازیکنان در ترکیب تیم هایشان یک تیم ۱۱ نفره از برترین بازیکنان هر تیم تشکیل داده‌ایم که می‌بینید:

 

دروازه‌بان: محمدرضا اخباری (تراکتور)

گلر تیم تراکتور روز خوبی را مقابل صنعت نفت سپری کرد و از نفرات موثر در پیروزی سه بر صفر سرخپوشان تبریزی محسوب می‌شد. اخباری روی چند موقعیت خطرناکی که روی دروازه تراکتور ایجاد شد واکنش‌های خوب و به موقعی داشت تا تیمش یک برتری قاطع ثبت کند و با کلین شیت بازی به پایان برسد.

 

مدافع راست: میلاد فخرالدینی (آلومینیوم)

مدافع راست با تجربه تیم آلومینیوم در روز خوبی مقابل فولاد پشت سر گذاشت و ستاره تیمش در این بازی بود.

 

مدافع میانی: رامتین سلیمان زاده ( آلومینیوم)

مدافع میانی آلومینیوم روز خوبی را در ترکیب تیمش مقابل فولاد پشت سر گذاشت و مانع از حملات خط حمله قدرتمند این تیم شد و اجازه باز شدن دروازه تیمش را در این دیدار نداد.

 

مدافع میانی: گئورگی گولسیانی (سپاهان)

مدافع گرجستانی سپاهان که خودش را به عنوان یکی از بهترین و کم اشتباه‌ترین مدافعان میانی حاضر در لیگ برتر در سال‌های اخیر معرفی کرده، در ترکیب سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان عملکرد خیلی خوبی داشت و علاوه بر وظایف دفاعی خودش توانست با گلزنی به تیمش در ثبت این برتری کمک کند.

 

مدافع چپ: میلاد زکی‌پور (گل گهر)

این هفته مدافع چپ خوب مدعی حضور در تیم منتخب زیاد داشتیم و شاید بعضاً عملکردی بهتر از زکی‌پور در طول بازی به نمایش گذاشتند ولی گل استثنایی زکی‌پور در ثانیه‌های پایانی بازی با فجر گره بازی را برای گل گهر باز کرد و این گل به قدری با ارزش بود که او نماینده تیمش در جمع برترین ها باشد.

 

هافبک دفاعی: رضا اسدی (پرسپولیس)

اسدی خیلی زود و خیلی خوب در ترکیب پرسپولیس جا افتاده و تبدیل به یک مهره کلیدی در ترکیب این تیم شده است. او به خوبی در قطع توپ ها و گرفتن زهر حملات تیم حریف در میانه میدان عمل می‌کند و به تیمش هم در موارد حمله کمک می‌کند و در دیدار مقابل نساجی هم از خوب‌های پرسپولیس بود.

 

هافبک هجومی: کوین یامگا (استقلال)

بازیکن جدید و ناشناس آبی‌ها چهره ویژه دیدار مقابل ذوب آهن بود که یک تنه برتری تیمش را رقم زد. یامگا در بازی با ذوب آهن همه کار کرد و بارها موقعیت‌های خطرناکی به واسطه تکنیک بالا، سرعت و چهارچوب شناسی روی دروازه حریف ایجاد کرد و هر دو گل استقلال را هم خودش به ثمر رساند تا چهره ویژه بازی باشد.

 

هافبک هجومی: سامان فلاح (پیکان)

پیکان هم هفته دوم یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بود و نفرات زیادی از این تیم عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند که سامان فلاح با ایجاد چندین موقعیت و زدن یک گل برای تیمش از بهترین‌ها بود. 

 

مهاجم: مهدی عبدی (پرسپولیس)

مهاجم پرسپولیس روز فوق العاده ای مقابل نساجی سپری کرد و یک تنه برای تیمش یک برد خوب به ارمغان آورد. عبدی هر دو گل پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساند و گل دوم او می‌تواند از زیباترین گل‌های لیگ برتر باشد.

 

مهاجم: سجاد شهباززاده (سپاهان)

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر موتور گلزنی خودش را از هفته دوم و دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان شروع کرد و دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند تا بهترین بازیکن تیمش در این دیدار و در برتری سه گله لقب بگیرد و عامل اصلی صعود سپاهان به صدر جدول باشد.

 

مهاجم: پیمان بابایی (تراکتور)

تراکتور توانست نتیجه ضعیف بازی با گل گهر را جبران کند و ثبت برتری قاطع مقابل صنعت نفت برای همین کار بود. پیمان بابایی با زدن دو گل از سه گل تیمش و حرکات انفرادی خوبی که انجام داد چهره ویژه تراکتور در این هفته بود.

تیم منتخب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز