خبرگزاری کار ایران

رسول خطیبی: مالکیت را به موقعیت سازی تبدیل کردیم/ مشکل زمین باید حل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۴۲۷

رسول خطیبی در مورد شرایط آلومینیوم اراک گفت.

به گزارش ایلنا، تیم آلومینیوم اراک موفق شد هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران را با پیروزی سه بر صفر مقابل میهمان خود فولاد به پایان برساند. صحبت های رسول خطیبی، سرمربی تیم آلومینیوم در نشست خبری گفت: یک برد خوب را همراه با بازی خوب بچه ها کسب کردیم. نتیجه یک طرف، فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم. به هواداران و مردم اراک، مجموعه باشگاه و کارگران کارخانه ایرالکو تبریک می گویم. کسانی که بازی را دیدند از نظر فوتبالی و گل های به ثمر رسیده شده، راضی بودند. زدن سه گل و بازی خوب نشان دهنده این نیست که ما خوب بودیم. ما ایراداتی هم داریم و قطعا باید برطرفشان کنیم تا در بازی های بعد به مشکل نخوریم. تیمی که خودم می خواهم هنوز نشده است. انشالله با حمایت هواداران و مدیریت یک تیم که مدنظر اراک و خودمان است را آماده کنیم.

خطیبی خاطرنشان کرد: شناخت نسبت به تیم ها کم است و آنها یکی دو بازیکن تغییر داشتند، ما هم نسبت به بازی قبل تغییراتی داشتیم. در نیمه اول با دو مهاجم شروع کردیم و یک مقدار سردرگم بودیم؛ چون فقط دو جلسه برای این کار تمرین کرده بودیم. سیستم مان را در نیمه دوم عوض کردیم. این تغییر شکل و تعویض هایی که انجام دادیم خدا را شکر نتیجه داد و هم بازی خوبی کردیم و هم پیروز شدیم.

وی افزود: خوشحالم که در این دو بازی گلی دریافت نکرده ایم. این نقطه خیلی مثبتی است. در بازی قبلی هم بیشترین مالکیت را در بین تیم ها داشتیم. در این بازی مالکیت را به موقعیت سازی تبدیل کردیم و این برای من قابل قبول بود. سه گلی که زدیم جای خود، از شکل بازی که بچه ها انجام دادند راضی هستم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که آلومینیوم چه بازیکنانی را قرار است در ادامه جذب کند گفت: من به باشگاه گفته ام. یک بازیکن بود که باشگاه پیگیر است که چرا این اتفاق نیفتاد. کارهای حقوقی در حال انجام است تا ببینیم چه می شود. من اسم بازیکن را نمی توانم بگویم چون ممکن است به توافق نرسد. 

او در مورد بازی هفته بعد با پرسپولیس تاکید کرد: فردا باید ریکاوری روحی و بدنی انجام دهیم و کارمان را برای بازی با پرسپولیس شروع کنیم. خواهش من این است که مسئولان استانی تیم را همراهی کنند. ما چند مشکل داریم که در این یک سال و نیمه که من هستم حل نشده است. فقط یک جلسه در ورزشگاه تمرین کردیم! با فولاد چه فرقی داریم؟ باید در زمین اصلی مان تمرین کنیم. تا پریروز چمن را نزده بودند خود من رفتم و خواهش کردم که چمن را زدند و مشکلاتش را حل کردند. چند مشکل دیگر هم هست که من نمی خواهم اینجا بگویم. اگر می خواهیم ساختار خوبی داشته باشیم مسئولین باید حمایت کنند و مشکل زمین را مرتفع نمایند.

خطیبی اضافه کرد: داور مسابقه و کمک‌هایشان امروز قضاوت خوبی داشتند و کم اشتباه ظاهر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز