خبرگزاری کار ایران

امیری: پرسپولیس هیچ وقت بدون مشکل نبوده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۴۲۳

وینگر پرسپولیس در مورد برتری مقابل نساجی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وحید امیری در زمان خروج از استادیوم بعد از برد ارزشمند تیمش  درباره این برد گفت: بازی سنگینی بود. نساجی تیمی است که بازیکنان باانگیزه و جوانی دارد. فشار بازی بالا بود و علیرغم اینکه موقعیت چندانی به حریف ندادیم برنده شدیم.

وی در ادامه درباره پاس گلش در این بازی گفت: حاصل تلاش همه بازیکنان است و خوشحالم که در نهایت برنده این بازی شدیم.

مدافع چپ پرسپولیس درباره شرایط داوری در این بازی گفت: از همان ابتدای بازی باید بازیکنان مدیریت کنند و فشار را از روی داوران برداریم. وقتی ما روی داور فشار بگذاریم، نیمکت هم پشت ما در می آید و کار را سخت تر می کند و ما باید مراقب این موضوع باشیم تا فشاری روی داوران نباشد.

امیری درباره وضعیت مدیریت این باشگاه و شرایط آن گفت: در چند سالی که در پرسپولیس بودیم و خدمت‌شان هستیم هیچ وقت نبوده که مشکل نباشد. همیشه مشکل بوده و همیشه پنجره بسته می شود و همیشه بدهی زیادی به وجود می آید. امیدوارم این مشکلات برطرف شود. کادرفنی و بازیکنان به خاطر هواداران تلاش می کنند و امیدوارم کسانی که در راس کار هستند واقعا به فکر تیم باشند و هر چه زودتر مشکلات را برطرف کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات برطرف شود و ما هم به شرایط ایده آل و نرمال برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز