خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت سولسشیر و احتمال حضور کونته در منچستریونایتد از زبان رومانو

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۷۳۰

خبرنگار مطرح ایتالیایی می‌گوید در حال حاضر همچنان وضعیت سولسشیر نامشخص است.

به گزارش ایلنا، شکست سنگین 5 بر صفر برابر لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد، وضعیت ادامه همکاری اوله گونار سولسشیر به عنوان سرمربی روی نیمکت منچستریونایتد را تحت تاثیر قرار داده است.

با وجود اینکه اسکای اسپورت ساعتی قبل اعلام کرد انتظار می‌رود سولسشیر در پست خود باقی بماند اما به گفته فابریزیو رومانو هنوز ابقای این سرمربی به صورت دقیق مشخص نیست.

رومانو درمورد آخرین وضعیت گمانه‌زنی‌ها پیرامون آینده آنتونیو کونته و سولسشیر نوشت:

- مذاکرات بین مدیران منچستریونایتد از صبح دوشنبه برای بحث در مورد آینده سولسشیر پس از بازی وحشتناک و تاریخی مقابل لیورپول ادامه دارد.

- بخش اصلی هیئت مدیره و سر الکس فرگوسن نیز می‌خواهند به سولسشیر فرصت دیگری برای هدایت بازی با تاتنهام را بدهند و منتظر تصمیم نهایی هستند.

- پس از عملکرد ضعیف منچستریونایتد در ماه گذشته با بازیکنانی که در سطح بالایی نیستند، فشار در اطراف اوله همچنان بالاست.

- هنوز هیچ مذاکره رسمی با آنتونیو کونته انجام نشده است. سرمربی ایتالیایی عاشق پینهاد منچستریونایتد است و در روزهای آینده نیز پیشنهاد احتمالی را می پذیرد.

- برای شفافیت در مورد وضعیت آنتونیو کونته: او هرگز طرفدار پیوستن به باشگاه‌ها در طول فصل نبوده  زیرا این به سبک او نیست؛ تنها باشگاهی که در حال حاضر می‌تواند نظر آنتونیو را تغییر دهد، منچستریونایتد است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز