خبرگزاری کار ایران

فلاح: هرگز قصد بی احترامی به استقلال را نداشتم / می‌خواهم در پیکان خودم را نشان بدهم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۷۱۵

مهاجم جوان تیم پیکان در مصاف با هوادار موفق شد اولین گل لیگ برتری‌اش را به ثمر برساند.

محمدحسین فلاح درخصوص برتری تیم پیکان مقابل هوادار در هفته دوم لیگ برتر به خبرنگار ایلنا گفت: بازی سنگین و سختی پیش رو داشتیم ولی با تمریناتی که به مدت 50 روز پیش از مسابقات لیگ انجام دادیم تیم هماهنگی داریم که حتی در بازی اول فصل هم تیم موقعیت‌های زیاد ایجاد کرد هرچند بدشانس بودیم و موفق به گلزنی نشدیم. در بازی دوم خداراشکر آنچه که کادرفنی می‌خواست را انجام داد تا نتیجه لازم را کسب کنیم. 

مهاجم 21 ساله پیکان درمورد اولین گلزنی در لیگ برتر همینطور گفت: در تیم امیدهای تهران مهاجم بودم که شکرخدا آقای گل شدم ولی در رده بزرگسالان هافبک چپ بازی می‌کنم. این زحمت بچه‌ها بود و خداراشاکرم که موفق به گلزنی شدم. امیدوارم که برای تیم و باشگاه مثمرثمر باشم و این روند ادامه داشته باشد.

فلاح درباره جدایی از استقلال و پیوستن به پیکان گفت: من سهمیه زیر 23 سال هستم و امکان نداشت برای تیم امید استقلال بازی کنم. اینطور قسمت شد و شرایط وجود داشت که به پیکان بپیوندم. اینجا شرایط برای بازی کردن بیشتر مهیاست و امیدوارم که خودم را در جواب اعتماد کادرفنی و آقای حسینی نشان بدهم. من از کسی دلخوری ندارم و برای تیم بزرگ استقلال آرزوی موفقیت دارم چون شروع دوران حرفه‌ای‌ام را مدیون این باشگاه هستم و همیشه برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

مهاجم جوان درمورد شایعات پیرامون شادی گلش در بازی دوستانه مقابل استقلال هم گفت: من هم شنیدم که می‌گفتند این شبیه به شادی گل سوارز برای رونالد کومان بود ولی اصلا به این شکل نبود. هرگز چنین قصد و نیتی نداشتم و یک شادی گل خاصی بود که با یکی از دوستانم هماهنگ کرده بودم. به غیر از این هیچ موردی دیگری وجود نداشت که بخواهم به کسی بی احترامی کنم و همانطور که گفتم برای استقلال آرزوی موفقیت دارم.

بازیکن تیم پیکان درمورد اهداف این تیم در فصل جاری گفت: فکر می‌کنم امسال با تیمی که کنار هم داریم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم. امسال هم تیم ما بازی به بازی بهتر می‌شود و امیدواریم که یک رتبه عالی به دست بیاوریم و باعث سربلندی باشگاه و مجموعه پیکان شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز