خبرگزاری کار ایران

قنبرزاده: در مورد وضعیت شهره موسوی نمی‌توانم صحبت کنم/ غیبت بازیکنان به توصیه پزشکان بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۶۵۵

نایب رییس فدراسیون فوتبال در مورد غیبت بازیکنان در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، منصور قنبرزاده در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهین تیم ملی و بدرقه ملی‌پوشان به قطر در غیاب کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به دلیل آنفولانزا اظهار داشت: تشکر می‌کنم از اصحاب رسانه که پوشش خبری خوبی را از این مراسم انجام دادند. مراسم خوبی بود، باتوجه به این که تیم ملی در اردو است بنابر توصیه پزشکان شرایط حساسی است و با توجه به وجود ویروس آنفولانزا همه ملی‌پوشان در این مراسم حضور پیدا نکردند و تنها تعدادی از آنها به این مراسم آمدند. 

وی افزود: کی‌روش هم با توجه به گسترش ویروس آنفولانزا و کسالتی که داشت نتوانست در این مراسم حضور داشته باشد. این احتیاط را تنها به دلیل این که بازیکنان در سلامت کامل باشند انجام دادیم. امیدوارم با دعای خیر مردم کشورمان تیم ملی فوتبال عازم رقابت‌های جام جهانی شود و با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کند. 

وی در خصوص انتقاد به طراحی لباس تیم ملی در جام جهانی و فروش این لباس پیش از رونمایی در مرکز ملی فوتبال، عنوان کرد: من که اطلاعی از این موضوع ندارم و وقتی از موضوعی اطلاع نداشته باشم قطعا نمی توانم درباره آن حرف بزنم. ولی چیزی که باید بگویم این است که هرکسی یک سلیقه‌ای دارد و اصل موضوع این است که ما با یک برند ایرانی همکاری داشتیم و در جام‌جهانی هم از این برند استفاده خواهیم کرد. طراحی لباس سلیقه ای است و طبیعی است که هر کسی آن را نپسندد.

قنبرزاده درخصوص شرایط شهره موسوی که گفته شده است به دستور تاج دیگر حضور در فدراسیون را ندارد، تصریح کرد: من اطلاعی در خصوص آخرین وضعیت او ندارم. این مسائل یک مسائل شخصی است و اصلاً در صلاحیت من نیست درباره این موضوع صحبت کنم. اگر قرار باشد کسی صحبت کند باید قوه قضاییه این کار را بکند. من عضو هیأت رئیسه هستم ولی در این مدت چنین موضوعی اصلا در جلسات هیأت رئیسه طرح موضوع نشده است و واقعاً صلاحیت این را ندارم که در این خصوص صحبت کنم. اجازه بدهید در این خصوص هیچ گونه اظهار نظری نکنم. 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مشکلات مالی باشگاه استقلال و جلسه‌ای که با سازمان لیگ داشته است، گفت: ما جلسات خوبی با فتح‌الله زاده داشتیم، خود او هم تمایل دارد که این موضوع هرچه زودتر حل شود و اعتقاد دارد که این حق باشگاه‌های دیگر است و ما هم به دنبال منابع مالی هستیم تا حق باشگاه‌های دیگر را که در قالب یک پکیج قرارداد است انجام دهیم. ما هم در تعامل هستیم و در بازه زمانی که در اختیار داریم این موضوع را حل خواهیم کرد. به هر حال هرچند قرارداد در زمان من نبوده ولی قرارداد کاملا قانونی است که با یک کارگزار به امضا رسیده است. انشاالله در فرصت زمانی که داریم این موضوع را حل می‌کنیم و اگر غیر از این باشد با توجه به دعاوی بخش حقوقی سازمان لیگ با توجه به مفاد قرارداد ورود خواهد کرد و مشکل را حل خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز