خبرگزاری کار ایران

کریمی: پتانسیل تراکتور خیلی بیشتر از بازی امروز است/ این برد را تقدیم هواداران می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۳۶۱

سرمربی تراکتور در مورد برتری پرگل مقابل صنعت نفت صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: بار فنی تیم آن طوری که دلم می‌خواست، نبود. پتانسیل تیم ما خیلی بالاتر است. ما در یکسری از موارد توپ را از دست دادیم؛ اما بازی را از دست ندادیم و در طول 90 دقیقه فقط یک بار بدن گلر ما زمین خورد.

وی با بیان اینکه نتیجه خیلی خوبی بود، افزود: این پیروزی را تقدیم هواداران می‌کنم و امیدوارم با دعای خیر آنان، پیروزی‌هایمان ادامه داشته باشد تا مقابل آنان سرافراز باشیم.

کریمی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا باشگاه تراکتور موافق حضور هواداران در ورزشگاه‌ها است؟ گفت: مردم کشورمان شعور بالایی دارند. ما هم مثل همه راضی نیستیم که به خاطر یک ورزش تعدادی از هموطنان را از دست بدهیم. تمام این فوتبال به جان حتی یک نفر از مردم کشورمان نمی‌ارزد. تصمیم‌گیری در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه‌ها برعهده ستاد مقابله با کروناست.

سرمربی تراکتور افزود: تراکتور بیشتر از تمامی تیم‌ها از نبود هوادارانش ضرر می‌کند. هواداران ما به عشق تیمشان به ورزشگاه می‌آیند و کاری با جایگاه حریف ندارند. به خاطر روح هواداران تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم با پایان یافتن کرونا، هواداران پرشورمان در ورزشگاه حضور یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز