خبرگزاری کار ایران

کریمی: بازی درگیرانه و فیزیکی در پیش داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۱۳۸

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: برنامه‌ریزی لازم برای شکست صنعت نفت آبادان را داریم و بازی درگیرانه و فیزیکی در پیش خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان، اظهار داشت:  باتوجه به مسائل هفته اول و نتایج دو تیم، دیدار امروز به شدت حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه بازی درگیرانه و فیزیکی در پیش خواهیم داشت، افزود: تهمیدات لازم برای این بازی اندیشیده شده تا دست پر از زمین خارج شویم. صنعت نفت تیم خوب و منسجمی است. ما هم تمرینات خوب پشت سر گذاشتیم تا نتیجه کامل بگیریم.

کریمی با بیان اینکه پنجره نقل و انتقالاتی تیم بلافاصله بعد بازی با گل گهر باز شد، خاطرنشان کرد: ارکان باشگاه در این خصوص زحمات زیادی کشیدند و تمامی بچه‌ها آمادگی حضور در مسابقه را دارند.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور برای این بازی، اظهار داشت: آقایان محمدی و واسعی مصدوم هستند و تلاش کادر پزشکی برای رساندن واسعی به این بازی شده است.

سرمربی تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: صنعت نفت تیم خوبی است و می‌توانست هفته نخست بازنده نباشد؛ نفت سال‌هاست فوتبال خوب و مبتنی بر تکنیک فردی و مهارت جمعی ارائه می‌کند. ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم و با شناخت کافی پا به میدان نبرد می‌گذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز