خبرگزاری کار ایران

رضاییان: لازم است حمایت و همدلی همه جانبه تا صعود به جام جهانی ادامه داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۰۵۷

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید تمام تلاش فدراسیون فوتبال بر این است که با برنامه ریزی، شرایط را به گونه‌ای فراهم کند تا تیم های ملی در بهترین وضعیت ممکن در مسابقات حضور داشته باشند.

به گزارش ایلنا، بهرام رضاییان، عضو هیات رئیسه فدراسیون درباره عملکرد تیم ملی در بازی برابر تیم های امارات و کره جنوبی گفت: فکر می‌کنم دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی تغییرات لازم را ایجاد کرده و تیم ملی رو به جلو بازی می کند. وقتی بازی تیم ملی را می بینم لذت می برم. در بازی برابر کره جنوبی می توانستیم برنده دیدار باشیم. در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و موقعیت های زیادی را بازیکنان تیم ملی به وجود آوردند که اگر وارد دروازه می‌شدند، بدون تردید برنده این بازی بودیم. نمی دانم منتقدان چگونه می گویند خوب نبودیم. اگر بازی را برده بودیم، می گفتند تیم خوبی داریم. آنچه مسلم است تیم ملی در این مرحله توانست با پیروزی برابر امارات و تساوی برابر کره جنوبی با کسب 10 امتیاز در صدر جدول گروه A قرار گیرد. خدا را شکر در رتبه ۲۲ جهان و صدر آسیا هستیم. امیدواریم این روند موفقیت ادامه داشته باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: همانگونه که در مرحله قبل جام جهانی با بی عدالتی بحرین را میزبان مسابقات اعلام کردند و کارشکنی های متعددی (از جمله ساعت برگزاری مسابقات) اتفاق افتاد، تیم ملی توانست بهترین نتایج ممکن را کسب کند و رایزنی های رئیس فدراسیون فوتبال نتیجه داد و در کشور خودمان میزبانی را انجام دادیم که این میزبانی شرایط و الزاماتی از جمله VAR را نیاز داشت که خوشبختانه نصب و راه اندازی شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون با اشاره به حضور تیم های ملی در مسابقات بین المللی گفت: تمام تلاش فدراسیون فوتبال بر این است که با برنامه ریزی، شرایط را به گونه‌ای فراهم کند تا تیم های ملی در بهترین وضعیت ممکن در مسابقات حضور داشته باشند. با توجه به رویدادها و مسابقاتی که در پیش روی تیم های ملی فوتبال امید، بزرگسالان و ساحلی است، فدراسیون فوتبال سعی کرده با در اختیار گذاشتن بهترین امکانات شرایط حضور موفق در میادین را برای تیم های ملی فراهم کند. همچنین مجلس شورای اسلامی، دولت محترم و وزیر ورزش و جوانان مثل همیشه پشتیبان و همراه فدراسیون فوتبال بوده و هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

رضاییان اضافه کرد: تیم ملی فوتبال نتایج خیلی خوب و بی نظیری کسب کرده است. امیدوارم در ادامه راه با همدلی و حمایت همه جانبه دست به دست هم دهیم تا تیم ملی به مسابقات جام جهانی صعود کند و شور و نشاط را در بین جوانان و مردم عزتمند کشور فراهم کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز