خبرگزاری کار ایران

بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا: آغاز کار شاگردان مهدوی کیا در دوشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۰۲۵

تیم فوتبال امید ایران از ساعت 14:30 امروز به مصاف تیم نپال خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، این مرحله برای درخشش ستاره‌های آینده قاره آسیا آماده می‌شود که از روز شنبه وارد بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال ازبکستان 2022 شدند.

با افزایش شور و هیجان، 39 فدراسیون اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای کسب 15 سهمیه نهایی در رقابت خواهند بود تا به میزبانی ازبکستان در جام ملت های زیر 23 سال آسیا در سال 2022 ملحق شوند.

این مسابقات در گروه K با برتری کامبوج برابر هنگ کنگ آغاز شد و در گروه E از روز یکشنبه هنگامی آغاز شد که امارات متحده عربی میزبان جمهوری قرقیزستان بود که قرقیزستان با نتیجه دو بر یک پیروز شد و هند هم با نتیجه دو بر یک عمان را از پیش رو برداشت.

طرفداران فوتبال در 25 اکتبر یعنی امروز با یک بازی هیجان انگیز روبرو می‌شوند که از گروه A شروع می‌شود، زمانی که قطر در ورزشگاه بین المللی خلیفه از ساعت 18 بعد از ظهر به مصاف یمن می‌رود و دو ساعت پس از این مسابقه سریلانکا هم مقابل سوریه قرار خواهد گرفت.

در گروه B، تیم ملی فوتبال کشورمان که در سال 2016 تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفته بود از ساعت 14:30 امروز به مصاف نپال خواهد رفت در حالی که تاجیکستان به عنوان میزبان در همین گروه از ساعت 19 به وقت محلی به مصاف لبنان می‌رود.

عراق ، قهرمان سال 2013، در بازی اول گروه C با مالدیو بازی می کند و سپس بحرین میزبان افغانستان است. هر دو مسابقه به ترتیب ساعت 16:15 بعد از ظهر و 19:15 بعد از ظهر در ورزشگاه شیخ علی بن محمد آل خلیفه برگزار می شود.

در همین حال، در گروه D، بنگلادش، که به دنبال اولین حضور در مرحله نهایی است، ساعت 12 بعداز ظهر با کویت در ورزشگاه JAR تاشکند بازی می‌کند. ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات در سال 2022 که نتایج آن در مرحله مقدماتی محاسبه نمی‌شود،آماده سازی خود را برای رویارویی با عربستان در ورزشگاه پاختاکور تاشکند از ساعت 15 آغاز می کنند.

اردن میزبان مسابقات گروه F خواهد بود که در ورزشگاه ملک عبدالله ثانی  ازساعت 19 در گروه سه تیمی که شامل فلسطین می شود، با ترکمنستان دیدار خواهد کرد. کره جنوبی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه ژالان بسار  در سنگاپور ساعت 5 بعد از ظهر مقابل فیلیپین به میدان خواهد رفت. در حالی که میزبان متمرکز این گروه یعنی سنگاپور سه ساعت بعد در گروه H به مصاف تیمور-لسته در همین ورزشگاه می‌رود.

در گروه J تایلند به مصاف مغولستان می رود که میزبان گروه در ورزشگاه MFF است. مالزی و لائوس هم از ساعت 3 بعد از ظهر در این ورزشگاه مصاف می‌دهند. پس از خروج چین و برونئی دارالسلام، گروه G شامل اندونزی و استرالیا خواهد بود که در اولین دیدار در 26 اکتبر در ورزشگاه مرکزی جمهوری در شهر دوشنبه تاجیکستان دو بار با یکدیگر بازی خواهند کرد.

گروه سه تیمی I در 27 اکتبر ویتنام ابتدا با چین تایپه بازی می‌کند و سپس میانمار مقابل چین تاپیه و ویتنام قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز