خبرگزاری کار ایران

فروردین: فدراسیون فوتبال برای کشور هزینه تراشی کرد

فوری/ جلسه سرنوشت ساز در بهارستان؛ آیا عزیزی خادم عزل می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۸۸۲

ماجراهای حاشیه ساز قرارداد فدراسیون فوتبال در بحث کمک داور ویدیویی به جاهای باریک کشیده شده است.

به گزارش ایلنا، به دنبال ورود نهادهای نظارتی پیرامون این پرونده، حال نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم انتقادات تندی را علیه فدراسیون فوتبال مطرح می کنند و این در حالی است که فدراسیون پس از مدتها سکوت در بیانیه شب گذشته تلاش کرد بخشی از ابهامات را مرتفع سازد که نه تنها در این امر موفق نبود که ابهامات جدیدی هم به پرونده افزود.

در همین حال و صرف نظر از احسان قاضی زاده هاشمی که به صراحت درباره ابهامات موجود در فدراسیون صحبت کرده، سردار کوثری هم از احضار وزیر ورزش و جوانان خبر می دهد و احمد راستینه از حاشیه سازی های خودساخته فدراسیون فوتبال توسط عزیزی خادم گلایه می کند.

حال و در تازه ترین تحولات، فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره احتمال عزل عزیزی خادم گفته اگرچه این بحث در حوزه اختیارات مجلس نیست اما نهاد قانونگذار در انتظار دفاعیات او در جلسه سرنوشت ساز در ساختمان بهارستان است تا در در واقع اصل مبحث را رد نکرده باشد.

فروردین درباره موضوع برکناری عزیزی خادم عنوان کرد: این موضوع در حیطه اختیارات ما نیست اما او باید در مجلس حضور پیدا کند و دفاعیه اش را درباره این موضوع بشنویم و سپس تصمیم‌گیری کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: فدراسیون فوتبال باید حواسش را جمع می کرد تا خطایی نکند. آنها مستقل هستند و ما نمی‌توانیم دخالت کنیم اما اگر مواردی که به آن اشاره شده صحت داشته باشد جای نگرانی و بحث وجود دارد و باید به آن رسیدگی شود.

جمله پایانی فروردین هم موید ناراحتی های مقامات درباره سیر اتفاقات رخ داده در فدراسیون فوتبال است.آنجا که او می گوید:وضوع به این مهمی قبل از بررسی و تحقیق انجام شده و برای کشور هزینه‌تراشی شده است.

بدین ترتیب اینک همه نگاهها به سمت و سوی جلسه سرنوشت ساز در مجلس شورای اسلامی است و شاید اخبار مهمی درباره تحولات اخیر در دل برگ ریزان به گوش همگان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز