خبرگزاری کار ایران

حسینی: به حضور دو بازیکن در اردوی تیم امید راضی نبودیم / دغدغه‌ام چمن ورزشگاه انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۷۵۱

سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری پیش از مصاف با هوادار گفت: دغدغه من ماجرای چمن زمین مسابقه است. متاسفانه در تهران به غیر از استادیوم آزادی که شرایط چمن آن استاندارد است، زمین‌های دیگر متاسفانه وضعیت خوبی ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان تهران درخصوص رویارویی با هوادار تهران در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: بعد از بازی هفته اول ما سعی کردیم که یک ریکاوری خوبی داشته باشیم. فیلم بازی حریف را هم دیدیم. تیم حریف را بررسی کردیم. بچه‌ها تمرینات خوبی داشتند. به امید خدا که بازی خوبی شود. بچه‌ها ما جوان هستند و مطمئنم که هفته به هفته پیشرفت خواهیم داشت. امیدوارم یک بازی خوب همراه با نتیجه باشد.

او ادامه داد: دغدغه من ماجرای چمن زمین مسابقه است. متاسفانه در تهران به غیر از استادیوم آزادی که شرایط چمن آن استاندارد است، زمین‌های دیگر متاسفانه وضعیت خوبی ندارند که این روی عملکرد تیم‌ها تاثیرگذار است.

سرمربی تیم پیکان درمورد حضور دو بازیکن این تیم در اردوی تیم امید گفت: به هر شکل این مساله‌ای بود که به آن راضی نبودیم چون جزو نفرات اصلی ما بودند، دوست داشتیم تیم ما در هفته دوم دچار تغییرات نشود اما با توجه به اینکه تیم امید هم بازی های مهمی را پیش رو داشت با فدراسیون تعامل داشتیم که امیدوارم جای خالی این دو بازیکن احساس نشود و بازیکنان جایگزین بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

حسینی درمورد نیمکت نشین نادر محمدی در بازی گذشته که فصل پیش نقش زیادی در نتایج این تیم داشت، گفت: صد در صد. ما تمام بازیکنانی که به خدمت گرفتیم را روی آنها حساب کردیم و در هر بازی چیدمان خواهیم داشت. نادر یک مقدار دیر به تیم ما ملحق شد. فکر می‌کنم سه هفته از تمرینات گذشته بود که به ما اضافه شد. او بازیکن باکیفیتی است و فقط به پرتاب اوت او مربوط نمی‌شود، او هر زمانی می‌تواند به تیم ما کمک کند.

مجتبی حسینی درباره محرومیت تیم هوادار گفت: ما به هر شکلی در بازی‌های خانگی در زمینی بازی می‌کنیم که برای ما نیست و در زمین اجاره‌ای هستیم. ما در بازی قبل هم اولین بار بود که بازیکنان ما در فصل جدید پای گذاشتند. فکر می‌کنم این یک هشداری برای فوتبال تهران است که علیرغم تیم‌های زیاد استادیوم‌های اختصاصی ندارند. این یک معضلی است که باید هر چه زودتر حل شود و یک فکری به حال آن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز