خبرگزاری کار ایران

منچستریونایتد - لیورپول: تقابل مدعیان توپ طلا در تئاتر رویاها

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۷۲۱

منچستریونایتد از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم لیورپول خواهد بود.

به گزارش ایلنا، دو مهاجم برتر جهان بعدازظهر یکشنبه در اولدترافورد در درگیری تایتان‌ها با هم برخورد خواهند کرد، زیرا منچستریونایتد میزبان لیورپول در لیگ برتر است.

شیاطین سرخ در میان عملکرد ضعیف خود به رده ششم جدول سقوط کرده اند، در حالی که تیم یورگن کلوپ چهار امتیاز با چلسی(با یک بازی بیشتر) به عنوان صدرنشین فاصله دارد.

شب‌های لیگ قهرمانان و کریستیانو رونالدو. می‌توان گفت به سختی ترکیب بهتری از این در فوتبال وجود دارد. برنده 5 توپ طلا به معنای واقعی کلمه به هوا پرواز کرد تا سه امتیاز یونایتد را در پیروزی هیجان انگیز 3-2 مقابل آتالانتا در اواسط هفته نجات دهد.

با این حال، همانطور که برتری آنها در اولدترافورد به یاد ماندنی بود، سفر یونایتد به ورزشگاه کینگ پاور در آخر هفته گذشته برای رویارویی با لسترسیتی هیچ نکته مثبتی نداشت زیرا پاتسون داکا ، یوری تیلمنس، جیمی واردی و  سویونکو شیاطین سرخ را به دومین شکست خود از سه بازی اخیر در لیگ برتر انگلیس محکوم کردند.

فشار روی شانه های اوله گونار سولسشر که گفته می شود فعلاً حمایت هیئت مدیره شیاطین سرخ را حفظ کرده است، ادامه دارد اما چنین نمایش‌هایی پس از استقبال از رونالدو، جیدون سانچو و رافائل واران در باشگاه، سوالات بیشتری را به جای گذاشته است که باید به آنها پاسخ داده شود.

منچستریونایتد - لیورپول: تقابل مدعیان توپ طلا در تئاتر رویاها

یونایتد با دو شکست، دو پیروزی و یک تساوی طی 5 بازی اخیر لیگ برتر اکنون 8 امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله دارد که برحسب اتفاقات بازی امروز می‌تواند این فاصله افزایش هم داشته باشد. از اکتبر 2019، منچستریونایتد 4 بازی را بدون پیروزی در لیگ برتر پشت سر نگذاشته است، اما شیاطین سرخ تنها دو پیروزی از هفت دیدار اخیر خود در اولدترافورد به دست آورده‌اند؛ جایی که لیورپول قصد دارد آنها را به دهمین دیدار خانگی بدون کلین شیت در لیگ برتر محکوم کند.

ابتدا منچسترسیتی، سپس واتفورد، سپس خط دفاعی اتلتیکو مادرید نتوانستند محمد صلاح را با توپ چسبیده به پایش متوقف کنند، زیرا پادشاه مصری همچنان با بهترین تلاش انفرادی در واندامتروپولیتانو مدعی شد که بهترین بازیکن جهان است. 

قبل از اینکه لیورپول با نتیجه 3 بر 2 در پایتخت اسپانیا برنده شود، لیورپول با نمایش پنج ستاره مقابل واتفورد استقبال سختی از کلودیو رانیری در بازگشت به لیگ برتر داشت. لیورپول که در رده دوم قرار دارد تنها 4 امتیاز کمتر از چلسی صدرنشین به دست آورده است و تنها تیمی است که در لیگ برتر بدون حتی یک شکست از هشت بازی ابتدایی خود عملکرد درخشانی نشان داده است.

پیروزی سه شنبه مقابل اتلتیکو نهمین بازی متوالی را رقم زد که تیم کلوپ حداقل دو گل به ثمر رساند و قرمزها پس از شکست 3-1 مقابل لسترسیتی در ماه فوریه، 9 پیروزی و 2 تساوی از 11 بازی اخیر خارج از خانه خود کسب کرده اند.  علاوه بر این، 18 بازی بدون باخت لیورپول در لیگ در حال حاضر طولانی ترین رکورد بین  چهار تیم برتر انگلیس است.

موفقیت هیجان انگیز 4-2 آنها در اولدترافورد در آخرین بازی نشان دهنده ششمین بازی بدون شکست آنها در لیگ برتر مقابل یونایتد بود؛ تیمی که مطمئناً تئاتر رویاها را در برابر حملات ماشین افسار گسیخته لیورپول تقویت نکرده اند.

منچستریونایتد - لیورپول: تقابل مدعیان توپ طلا در تئاتر رویاها

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز