خبرگزاری کار ایران

جواد زرینچه: انگیزه مدیریت برای اصلاح شرایط تیم است / قرار گرفتن موسوی در لیست خروج اشتباه بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۶۷۰

پیشکسوت استقلال می گوید فضا این تیم طوری است که بیشتر تمرکز مجیدی روی مسائل فنی باشد.

به گزارش ایلنا، جواد زرینچه پیشکسوت استقلال ابراز امیدواری‌ می‌کند با کمرنگ شدن مشکلات عدیده آبی پوشان آنها بتوانند در فصل جدید شروع خوبی داشته باشند.

بالاخره فصل برای استقلال شروع شد.

امیدوارم که بچه‌ها و همینطور کادرفنی و همچنین تمامی اعضای باشگاه روزهای خوشی را سپری کنند. ما این سال‌ها بدترین شرایط ممکن را تجربه کردیم و واقعا هواداران طاقت ندارند که دوباره شاهد سیر ناکامی‌ها باشند.

به نظر شما این فصل تیم بالاخره قهرمان می‌شود؟

هیچ کس قول قهرمانی نداده است. با حضور آجورلو ارتباط مدیریت با سرمربی تیم متفاوت شده است. تیم به آرامش رسیده است. فضا طوری است که بیشتر تمرکز مجیدی روی مسائل فنی باشد. در گذشته بیشتر تمرکز او روی مسائل جانبی تیم بود. طبیعتاً در این شرایط فضای تیم بهتر پیش می‌رود.

با نظرکادرفنی موسوی هم در لیست خروج قرار گرفته بودند.

به نظرم سید احمد موسوی بازیکن خوبی است و هر وقت در ترکیب قرار گرفته، به سمت راست نظم خوبی داده است. به نظرم قرار گرفتن موسوی در لیست خروج استقلال، اشتباه است.

حضور یامگا در ترکیب را چطور پیش بینی می‌کنید؟

فرهاد مجیدی به دنبال بازیکن خارجی خوب و تاثیرگذار بود و در آخر هم خریداری کرد. من بازی‌های یامگا را ندیده‌ام؛ امیدوارم بتواند در ترکیب استقلال تاثیر مثبتش را نشان بدهد.

بازگشت روزبه چشمی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بعد از خروج مسعود ریگی، روزبه چشمی یکی از گزینه‌های خوبی است که می‌تواند به تیم کمک کند. او به فوتبال ایران و جو استقلال به خوبی آشناست، بنابراین به تیم می‌تواند کمک کند. در کنار تمام شرایط خوبی که به آن اشاره کردم، این مسائل نشانگر انگیزه مدیریت برای اصلاح شرایط تیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز