خبرگزاری کار ایران

مچ اندازی کومان و آنچلوتی در نیوکمپ

بارسلونا - رئال مادرید: الکلاسیکوی شماره 280

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۶۶۸

بارسلونا در دویست و هشتادمین بازی الکلاسیکو امروز میزبان رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش ایلنا، بارسلونا با هدایت رونالد کومان، در بازی ای که به خوبی می‌تواند زمان حضور او در نیوکمپ را کاهش دهد یا فرضیه اخراجش را شکست دهد؛ روز یکشنبه در دویست و چهل و هفتمین الکلاسیکو میزبان رئال مادرید است.

بلوگرانا پس از 8 بازی خود را در رده هفتم جدول می بیند، در حالی که مردان کارلو آنچلوتی پس از کسب تنها یک امتیاز از دو بازی اخیر از صدر جدول سقوط کرده اند.

بارسلونا - رئال مادرید: الکلاسیکوی شماره 280

کومان که چند هفته است آینده‌اش روی نیمکت بارسلونا به باریکی مو رسیده بود، انتظار می رفت که  پس از شکست مقابل اتلتیکو مادرید درست قبل از فیفادی از سمتش کنار برود اما سرمربی هلندی اعتماد خوان لاپورتا را برای الکلاسیکو حفظ کرده است.

برد 3-1 مقابل والنسیا - که طی آن آنسو فاتی، ممفیس دپای و فیلیپ کوتینیو راه گلزنی به دروازه حریف را پیدا کردند - بلوگرانا را به خوبی برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل دینامو کیف آماده کرد. جایی که پایان جرارد پیکه با یک ضربه سر تیمش را به کسب سه امتیاز سوق داد.

بارسلونا با غلیه بر قهرمان اوکراین در زمین خود، برای اولین بار از ماه آوریل به دو پیروزی پشت سر هم دست یافت، برتری برابر والنسیا تیم کومان را به رده هفتم جدول رده بندی رساند - یک امتیاز عقب از رایو والکانو رده ششمی که دو امتیاز کمتر از اوساسونا - با دو بازی بیشتر - به دست آورده است.

تیم کومان از زمان شروع فصل اول پس از خروج لیونل مسی، به سختی شکوه و عظمت خود را حفظ کرده است. اما یک شکست از هشت بازی ابتدایی لالیگا یک رکورد بزرگ است و آنها همچنین 13 امتیاز از 15 امتیاز ممکن در خانه در این دوره از فصل را  گرفته اند.

با تنها دو امتیاز فاصله بارسلونا از لوس بلانکوس - و همچنین سویا و اتلتیکو مادرید به ترتیب در رده های سوم و چهارم - تیم کومان برای برتری در الکلاسیکو نیازی به انگیزه بیشتری ندارد. در واقع این سرمربی نیازی ندارد در بار انتقادات، فشار بیشتری را متحمل شود.

بارسلونا - رئال مادرید: الکلاسیکوی شماره 280

علیرغم اینکه شروع تقریباً کامل آنها در فصل لالیگا قبل از فیفا به پایان رسید، خط حمله رئال مادرید در نبرد خود در لیگ قهرمانان با شاختار دونتسک مقتدر ظاهر شد که باعث شد لوس بلانکوس در آن روز با نتیجه 5-0 برنده شود.

در این مسابقه وینیسیوس جونیور با دو گل و پاس گل طرفداران رئال را به وجد آورد و ضربه سر کریم بنزما به عنوان یازدهمین گل او در تمامی مسابقات این فصل حکم گیلاس روی کیک را داشت. با این حال، شکست مقابل اسپانیول پس از یک تساوی بدون گل مقابل ویارئال باعث شد تا تیم آنچلوتی جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی به رئال سوسیداد واگذار کند - که یک بازی بیشتر انجام داده اند - و بلانکوس‌ها اکنون در جایگاه دوم سه امتیاز کمتر از صدرنشینان جدول در اختیار دارند.

سوسیداد باید چند ساعت پس از ال کلاسیکو برای نبرد با اتلتیکو مادرید قهرمان آماده شود، بنابراین بهترین گلزنان رئال مادرید - که تعداد گل هایشان با 22 گل تاکنون بیشترین گل را در این فصل همراه داشته است - به کاتالونیا سفر می‌کنند و آگاه هستند که یک سه امتیاز گرانبها می تواند به خوبی شاهد حضور سوق دادن آنها به بالای جدول باشد.

قبل از شکست در اسپانیول، رئال مادرید 18 بازی بدون شکست خارج از خانه در لالیگا ثبت کرده بود و همچنین یک برد سه برد در ال کلاسیکو به ثبت رسانده بود اما در مقابل نیوکمپ مملو از تماشاگران، پیشینه و آمار چیز قابل توجهی به حساب نمی آید.

ترکیب احتمالی بارسلونا:

ترشتگن، روبرتو، پیکه، گارسیا، بالده، گاوی، بوسکتس، دی یونگ، دست، دیپای، فاتی

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا، ناچو، میلیتائو، آلابا، مندی، کروس، کاسمیرو، مودریچ، رودریگو، بنزما، وینیسیوس جونیور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز